AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Jeg er i midten av tjueårene, og går ikke skole eller arbeid på grunn av helsen min. Jeg er nærmest desperat nå, jeg gjør overhodet ingenting om dagene, og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å få noe ut av de heller. Jeg vil en eller annen vei, møte nye mennesker, være sosial - alt det der. Jeg er ikke sjenert eller noe som helst, men jeg vet jo ikke hvor jeg kan møte noen heller. Hva skal jeg gjøre? Jeg har svært få venner også, siden de aller fleste har flyttet rundt omkring i landet..
Cordelia Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Er det ikke noe som heter aktivitetsvenner.no eller noe sånt og? Ellers diverse kurs/foreninger kanskje.
Gjest NozMonster Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 du kan jo alltids melde deg på noen treff her på forumet, eller lage din egen tråd hvor du spør etter venner jeg har fått meg noen venner etter treff her! så jeg er et levende eksempel på at det funker kg har jo til og med mange kjekke menn her så 1
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Jeg er i midten av tjueårene, og går ikke skole eller arbeid på grunn av helsen min. Jeg er nærmest desperat nå, jeg gjør overhodet ingenting om dagene, og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å få noe ut av de heller. Jeg vil en eller annen vei, møte nye mennesker, være sosial - alt det der. Jeg er ikke sjenert eller noe som helst, men jeg vet jo ikke hvor jeg kan møte noen heller. Hva skal jeg gjøre? Jeg har svært få venner også, siden de aller fleste har flyttet rundt omkring i landet.. Hvorfor kan du ikke begynne på en eller annen skole eller et kurs? Du trenger jo ikke å gå ut med toppkarakterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå