Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag sa kjæresten min at jeg er den fineste jenta i byen.. Vi er 25 , men jeg kjente den stakk litt. Hadde dere blitt glad, eller hadde dere tenkt at dere bare var ok nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? Han gav deg et kompliment, hvorfor stakk det?

• Liker 3
Skrevet

Han syns vel du er den fineste jenta i byen da, og det må det jo være hyggelig å være.

Hvorfor er folk så mistenksomme og skal tillegge alt mulig (til og med komplimenter) underliggende, negative sannheter?

• Liker 3
Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Hvorfor trenger du en bekreftelse på dette? Jeg hadde tatt det som et kompliment!

Skrevet

For en drittsekk. La han smake sin egen medisin å ligg med en tilfeldig utvalgt person, gjerne hans bestevenn, å la han kjenne en annen manns væske neste gang han penetrerer deg. Et øye for et øye sier nå jeg! :nei:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare finest i byen? Mest sannsynlig har han noe på gang med en finere en utenbys fra. Dump han!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du bor i en by med bare en (lite pen) kvinnelig innbygger i tillegg til deg, så kan ikke dette tolkes negativt, vel?

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

sånne kommentarer om hele byen og hele verden får meg til å ville si "jajajajaja, skal vi pule nå?" hehehe..

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Bare finest i byen? Mest sannsynlig har han noe på gang med en finere en utenbys fra. Dump han!

om han ikke sier hele verden er han en drittsekk ja! da har han en kone i hvert land.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tok den ikke med en gang. Ble TS fornærmet fordi hu "bare" var finest i byen?? Hun har tydelig veldig høye tanker om utseendet sitt!

Endret av Liquorice
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forventer dere virkelig, jenter, at typen deres skal synes at dere er en fineste jenta i hele verden? I mean, come on! Det er lov å være realistisk. Hvis han mener du er den fineste i hele byen så er det utrolig bra i seg selv. I min by bor det 60 000 mennesker, dvs. 30 000 jenter. Om lag 10 000 er vel innenfor alderen hvor jenter kan være fine. Så best av 10 000 er helt utrolig bra!

• Liker 2
Skrevet

Det var et fint kompliment og jeg syns ikke du skal tenke så mye over det, men samtidig forstår jeg jo deg. Eksen min sa noe av det samme til meg, at jeg var den fineste jenta i organisasjonen og jeg kunne ikke unngå å tenke bare i organisasjonen? Det er irrasjonelt å tenke slik, men jeg gjorde det. Jeg ville jo være den fineste for ham, ikke den fineste i organisasjonen bare. Litt klumsete sagt av ham, men ikke legg så mye i det - du er nok den fineste for ham, han hadde bare litt dårlig ordvalg.

Skrevet

Tok den ikke med en gang. Ble TS fornærmet fordi hu "bare" var finest i byen?? Hun har tydelig veldig høye tanker om utseendet sitt!

Høye tanker om utseendet sitt? Sier du det? Bare fordi hun vil være den fineste for kjæresten sin, det betyr jo ikke at hun mener at hun vil være den peneste for alle - men for typen, gutten hun er sammen med!

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Forventer dere virkelig, jenter, at typen deres skal synes at dere er en fineste jenta i hele verden? I mean, come on! Det er lov å være realistisk. Hvis han mener du er den fineste i hele byen så er det utrolig bra i seg selv. I min by bor det 60 000 mennesker, dvs. 30 000 jenter. Om lag 10 000 er vel innenfor alderen hvor jenter kan være fine. Så best av 10 000 er helt utrolig bra!

hahahhaha.. selvfølgelig forventer jeg at han skal synes jeg er den peneste i verden. ellers jager jeg han ut med stekepanna i hånden!! :rasende:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Logisk sett, kan man umulig si at kjæresten er den vakreste i hele verden - da man ikke har møtt alle som lever i denne verden - men man forventer jo gjerne at kjæresten syns man er den vakreste for ham\henne selvom den personen ikke har sett alle menneskene. Jeg kan fint tenke at kjærestene mine er de vakreste når jeg er forelsket og glad i dem.

AnonymBruker
Skrevet

man forventer jo gjerne at kjæresten syns man er den vakreste for ham\henne selvom den personen ikke har sett alle menneskene.

Da har man ekstreme krav. De aller fleste er ikke fine nok til å kunne forvente å finne en kjæreste som synes hun er penest i hele verden.

Å ikke ha lyst på noen andre enn kjæresten er noe annet. Jeg kan fint bare ha lyst på dama. Men objektivt sett er hun ikke verdens peneste. Kanskje 6/10.

Skrevet

Og hva så om hun mener at hun er den vakreste? Skal man ikke få lov til å mene det uten å bli møtt av sarkastiske kommentarer av jantelovens tilhengere? For meg virker det ikke som at TS roper ut at hun syns hun er den vakreste, men det er da lov å ha god selvtillit, er det ikke? Så lenge man ikke plager andre med selvgode kommentarer, syns jeg man godt kan ha gode tanker om seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ, var ikke det bra nok?!?!

Er ikke noen som har en smule høye forventninger om hva partneren skal tenke om seg selv vel? :s

Skrevet

Da har man ekstreme krav. De aller fleste er ikke fine nok til å kunne forvente å finne en kjæreste som synes hun er penest i hele verden.

Å ikke ha lyst på noen andre enn kjæresten er noe annet. Jeg kan fint bare ha lyst på dama. Men objektivt sett er hun ikke verdens peneste. Kanskje 6/10.

Når man faller hodestups for en person, tenker man gjerne at man er den heldigste i hele verden og i dine øyne blir din utvalgte den peneste. Det er i hvert fall slik for meg. Jeg er ganske kresen når det gjelder valg av partner, men jeg har falt for noen gutter som jeg ikke syns var de peneste som jeg har sett, men når forelskelses-brillene er på, så syns jeg plutselig den personen er den fineste jeg har møtt - og når forelskelsen og følelsene er helt borte - så er den kjekke gutten også borte.

Gjest onelove
Skrevet

nope sorry,jantelovens tilhengere er overalt,du må ALDRI under noen omstendigheter si, tenke eller mene noe positivt om deg selv!....Den jobben er overlatt til alle andre,DE skal definere deg,du definerer ikke lenger deg selv.....men det er ganske søkt at du synes det "stakk" når han sa du var finest i byen...jeg mener nok at det er en ganske positiv tilbakemelding fra han til deg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...