Gjest .-L-. Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 (endret) Jeg har hatt et par situasjoner i det siste som jeg ikke helt forstår. Det som har skjedd, og det har skjedd noen ganger nå, er at det har kommet en veldig pen dame og danset tett med meg i 5-8 sekunder for å så gå vekk igjen. Dette gjør hun kanskje 2-3 ganger før hun slutter. Når dette skjedde tenkte jeg vel egentlig at disse damene var noen players som bare ville ha oppmerksomhet, men jeg begynnte å tenke hin dagen at dette kanskje var en flørte lek? At hun kanskje vil at jeg skal komme etter og bli med på "teasen". Jeg har til nå ikke løpt etter de fordi jeg ikke helt liker denne framgangsmåten, men nå er jeg litt usikker. Neste gang dette skjer så tenker jeg å "være med på leken" rett og slett for å se om det er noe reel interesse, eller om de som gjør det bare troller. Damer, hva er det egentlig som skjer her? Endret 20. april 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Hun liker utseendet ditt, så her er det bare å danse i vei. Er du fra Bergen?
Gjest .-L-. Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 (endret) Hun liker utseendet ditt, så her er det bare å danse i vei. Det er flott å høre, men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor hun går vekk da. Endret 21. april 2012 av .-L-.
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 (endret) Det å forstå hva som rører seg oppi den lille nøtta til damer DET kan du bare glemme, L hehe Og uansett er sannsynligheten for å treffe på bra damer ute på byen i fylla praktisk talt lik null. PS! Bare for å ha tatt med dette også ettersom det tross alt er KG; så er sannsynligheten for å finne bra menn ute på byen i fylla praktisk talt mindre enn null. Endret 21. april 2012 av Steinar40
makkapakka Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Det å forstå hva som rører seg oppi den lille nøtta til damer DET kan du bare glemme, L hehe Og uansett er sannsynligheten for å treffe på bra damer ute på byen i fylla praktisk talt lik null. PS! Bare for å ha tatt med dette også ettersom det tross alt er KG; så er sannsynligheten for å finne bra menn ute på byen i fylla praktisk talt mindre enn null. ofte på byen du da :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 ofte på byen du da :gjeiper: Ja, jeg må jo gjøre mitt for å opprettholde 100% statistikken vettu
Gjest .-L-. Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 PS! Bare for å ha tatt med dette også ettersom det tross alt er KG; så er sannsynligheten for å finne bra menn ute på byen i fylla praktisk talt mindre enn null. Hey, du kan finne meg Eller, en dame kan.
Gjest .-L-. Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 (endret) Det å forstå hva som rører seg oppi den lille nøtta til damer DET kan du bare glemme, L hehe Neida, det tar bare "litt" tid, blir klokere for hver dag som går Endret 21. april 2012 av .-L-.
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 Neida, det tar bare "litt" tid, blir klokere for hver dag som går Bare drøm videre; sier jeg til deg da!
Gjest .-L-. Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Bare drøm videre; sier jeg til deg da! Hehe, xD kjekt å drømme.
Gjest Bandit Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Jeg har også opplevd dette et par ganger. Og jeg har heller ikke respondert. Det blir for tullete for min del, og jeg har kun sett på det som om hun var oppmerksomhetssyk.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Er det bare meg som tenker at disse jentene synes dere gutta er attraktive, bruker litt dansing for å se om det er mulig at dere synes det samme tilbake, og trekker seg høflig unna når de ikke får respons? Selv jeg som er opptatt gir jo et normalt høflig smil om det skjer meg(bortsett fra hvis de åpenbart er sleazy). Samme gjør jeg om noen åpenbart sjekker meg opp på byen, man kan jo være høflig selv om man ikke er i interessert.
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 (endret) Hva forventer hun at jeg skal gjøre da?, kaste meg over henne som en bjørn xD. Skal ta selvkritikk for at jeg kanskje er noe negativ, men greien er at disse damene som gjør dette virker ikke til å bry seg noe særlig. Det ser mer ut som et trolle eksperiment, men det hadde vært kjekt å ta feil Endret 22. april 2012 av .-L-.
makkapakka Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Hva forventer hun at jeg skal gjøre da?, kaste meg over henne som en bjørn xD. Skal ta selvkritikk for at jeg kanskje er noe negativ, men greien er at disse damene som gjør dette virker ikke til å bry seg noe særlig. Det ser mer ut som et trolle eksperiment, men det hadde vært kjekt å ta feil Freidige damer er det bare slit med, så det lureste er å gi faen så kan de slite seg ut istedenfor. 1
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Freidige damer er det bare slit med, så det lureste er å gi faen så kan de slite seg ut istedenfor. Ja, det er jo egentlig det jeg tenker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå