Gjest EryMax Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Idag har jeg vært innom 3 forskjellige butikker å lett etter panelhøyder, men jeg finner det ikke noe sted. Jeg har sett på Ellos sine men de var jo direkte stygge. Kan noen hjelpe meg? Jeg har trålet kid og princess samt bohus.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Idag har jeg vært innom 3 forskjellige butikker å lett etter panelhøyder, men jeg finner det ikke noe sted. Jeg har sett på Ellos sine men de var jo direkte stygge. Kan noen hjelpe meg? Jeg har trålet kid og princess samt bohus. Jeg så panelhøyder på både Princess og Kid i Oslo denne uka.
Gjest EryMax Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Jeg bor i Bodø, alt for langt å reise til Oslo for et par gardiner Jeg vil helst ha ferdigsydde også, da jeg ikke har symaskin
kalinka85 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Black design har et lite utvalg, har du sjekket jotex.no ? De har litt av det samme som ellos men de har også litt annet som ellos ikke har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå