AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hva kalles stoffet thightsene lages av? Jeg liker de så godt, men jeg må finne noe som ligner i et merke som har i enda større størrelser også.... Eller om noen evt vet om butikk på nett som har store størrelser og klær i det stoffet? Jeg hadde passet thigtsen om de hadde hatt i en størrelse større. Kan fint bruke den gjennom en kort økt, men etter 25-30min begynnet strikket i linningen bli ubehagelig...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 samme stoff som i alle andre trenings tights går jeg ut fra ?
Lavendela Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 finnes disse i str xs? jeg har ikke funnet det noen sted..
Anehan Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Jeg syns de er sinnsykt stramme i strikken!? Men ja, ellers elsker jeg stoffet og alt, og kunne godt tenke meg å finne ut det du spør om, slenger meg på her ;-)
LittleJ Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 samme stoff som i alle andre trenings tights går jeg ut fra ? Finnes da flere forskjellige stoffer som brukes i treningstights! Kan jeg spørre hvilken str. du har til vanlig? Har lyst på de selv, men har hørt de er små i str... Bruker L i Pierre Robert Undertøy og de er jo ikke egentlig små i str. på andre ting så er litt kjipt =/
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Finnes da flere forskjellige stoffer som brukes i treningstights! Kan jeg spørre hvilken str. du har til vanlig? Har lyst på de selv, men har hørt de er små i str... Bruker L i Pierre Robert Undertøy og de er jo ikke egentlig små i str. på andre ting så er litt kjipt =/ TS her. Størrelsen jeg bruker varierer veldig fra butikk til butikk og hvor mye strech. Klær fra cubus eller ellos med stretch bruker jeg 44, av og til 46 eller XL(noen ganger L) klær fra veromoda, h&m osv klarer jeg av og til ikke få på meg klærene om det er xxl engang... Det med stoffet trodde jeg også varierte endel, for det er jo veldig varierende både i tykkelse, kvalitet, elastikk og hvor glatt det er, men siden jeg har fint lite peiling på tekstiler viste jeg ikke hva jeg skulle svare på den kommentaren...
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Finnes da flere forskjellige stoffer som brukes i treningstights! Kan jeg spørre hvilken str. du har til vanlig? Har lyst på de selv, men har hørt de er små i str... Bruker L i Pierre Robert Undertøy og de er jo ikke egentlig små i str. på andre ting så er litt kjipt =/ TS her igjenn;) Jeg bruker L og XL om hverandre i trusene dens uten at de blir stramme, så det er i hovedskal artikkel på tigthsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå