Gjest hopp12 Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Jeg syns det er litt vanskelig å forklare det jeg spør dere om, men skal prøve å forklare så godt jeg kan. Mange har en hobby de holder på med, det gjør dem glad og det er noe annet å fylle hverdagen med. Noen er veldig engasjert i ting, som feks: mote, politikk etc. Altså. Hva er det dere "brenner" for?
Envy Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Jeg brenner veldig for yrket mitt og det å kunne utøve tjenesten på en meningsfylt måte 1
Strange Doll Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Jeg brenner for dyrevern.. og tattoveringer 1
Strange Doll Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Jeg brenner veldig for yrket mitt og det å kunne utøve tjenesten på en meningsfylt måte Hva jobber du med ?
Envy Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Hva jobber du med ? Det vil jeg helst ikke si, men jobben innebærer å rehabilitere mennesker som er havnet på skråplanet
Strange Doll Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Det vil jeg helst ikke si, men jobben innebærer å rehabilitere mennesker som er havnet på skråplanet Det er forståelig, beklager at jeg spurte om det Men det høres ut som en veldig meningsfylt jobb, og jeg skjønner godt du brenner for den
Gjest hopp12 Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Jeg brenner veldig for yrket mitt og det å kunne utøve tjenesten på en meningsfylt måte Du er heldig som får dra hjem og føle at du har gjort noe godt og meningsfylt Jeg føler at jeg bare lever for å leve. Vil ha noe jeg "brenne for".
Gjest hopp12 Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Jeg brenner veldig for yrket mitt og det å kunne utøve tjenesten på en meningsfylt måte Du er heldig som får dra hjem og føle at du har gjort noe godt og meningsfylt Jeg føler at jeg bare lever for å leve. Vil ha noe jeg "brenne for".
Envy Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Det er forståelig, beklager at jeg spurte om det Men det høres ut som en veldig meningsfylt jobb, og jeg skjønner godt du brenner for den Ikke noe å beklage, jeg burde egentlig sett den komme slik som jeg ordla meg Ja, det er en meningsfylt og viktig jobb, jeg er veldig heldig som har et sånt yrke Du er heldig som får dra hjem og føle at du har gjort noe godt og meningsfylt Jeg føler at jeg bare lever for å leve. Vil ha noe jeg "brenne for". Ja, jeg føler meg egentlig ganske priviligert Man må jo gjerne bruke litt tid på å finne hva man brenner for da, forhåpentligvis snubler du over det en dag!
Gjest energibånd Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 (endret) Jeg brenner for det jeg studerer og bruker mye av fritiden min på å fordype meg innen ulike fag som jeg liker svært godt. Den siste tiden har jeg blitt svært interessert i geografi (dette er ikke noe jeg studerer)! Har lest en del om naturgeografi og liker veldig godt geologi og klimatologi. Jeg er veldig teoretisk og analytisk anlagt og sitter ofte med nesen i en bok. Edit: Liker også å reise og oppleve nye steder og kulturer, men dessverre blir det veldig lite reising på meg nå som jeg studerer - studiet krever mye tid og ressurser. Jeg liker også å trene og ferdes i naturen, men jeg kan ikke si at jeg "brenner" for det. Endret 20. april 2012 av Toppkvark
skruf Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 (endret) Jeg brenner for et kvinne/barn-sykehus i Uganda.... Drar ned en gang i året, ubetalt og på egenhånd. Har virkelig tapt mitt hjerte der......... (Kampala).. Må redigere meg selv; Såklart, jeg elsker jobben min her i Norge også, men jeg brenner ikke for den...........da vil jeg heller bruke mine kunnskaper og hjelpe de som virkelig trenger det! Ikke misforstå meg; norsk helsevesen er elendig, og trenger definitivt mere, men likevel.......... Endret 20. april 2012 av maya76
La Femme Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Dyr (primært hunder), trening og kosthold, kjærligheten. Vanlig og kanskje klisjè, men men.
Bullet Skrevet 20. april 2012 #13 Skrevet 20. april 2012 Jeg brenner for et kvinne/barn-sykehus i Uganda.... Drar ned en gang i året, ubetalt og på egenhånd. Har virkelig tapt mitt hjerte der......... (Kampala).. For en fantastisk god ting å brenne for! Blir glad for at det finnes slike mennesker som deg. Selv brenner jeg ikke for noe..... En smule kjedelig. Har ingen spesielle hobbyer eller interesser. Brant veldig mye for bilderedigering, fotografering og bøker tidligere, men har mistet interessen for det. Gørrkjedelig.
HedvigR Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Jeg brenner for musikk. Jeg vet det er et veldig vanlig svar når det gjelder slike spørsmål, men jeg gjør virkelig det Jeg kan ikke se for meg et liv uten musikk, den riktige musikken skaper såpass sterke følelser i meg hver eneste gang jeg hører på. Hele kroppen reagerer Jeg håper også jeg får et sånt forhold til jobben min, akkurat nå utdanner jeg meg. Men jeg merker når jeg er ute i praksis at jeg blir utrolig engasjert og bryr meg utrolig mye!
Tabris Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 Jeg brant for mer før, men jeg brenner fortsatt for hunder og hundetrening. Samt å gjøre det bra på jobb.
yes2yes Skrevet 23. april 2012 #17 Skrevet 23. april 2012 Vanskelig spørsmål egentlig, men jeg merker jo hvilke forhold som setter mest følelser i sving. Jeg er dessverre litt usikker på om 'brenner for' og 'prioriterer høyest av eget ønske' er det samme, men det vil jeg tro. Jeg brenner for å gi dyr et verdig liv og gi mine nærmeste noe å glede seg over både stort og smått sett. Jeg brenner for min fremtidige jobb(som jeg nå har begynt å utdanne meg i), samt å materielt/sosialt støtte de få jeg kan hjelpe rundt i verden som lider av sykdom eller andre hindringer i livet. Kulturelt sett er jeg ivrig etter å lese bøker, i tillegg til å være svært engasjert i den religionen jeg verdsetter og baserer mitt liv på. Jeg brenner også for å tilbringe så mye tid som mulig i verdens mangfoldige natur, og oppleve så mange fenomen jeg kan før slutten. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå