AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Er jeg med venner er det galt. Er jeg glad og forteller noe bra er det galt. Nå studerer jeg, og det er også galt...for de hadde håpet jeg heller skulle hatt tid til å passe de 3 barna deres. Men jeg har ikke tid. Jeg går på skole fra mandag til fredag, og jeg er sosial og jobber litt i helgene, og jeg må studere. Jeg pleier å besøke de iblant, enten lørdag eller søndag, og er med tantebarna mine. Hva mer er det de ønsker? Svigerinnen min sliter med dårlig selvtillit, det er tydelig, og hun er hele tiden etter meg - jeg er singel, og har mange venner, og gjør hva jeg vil. Hun har ikke så mange venner, og er med opptatt med barna sine, og fyller hverdagen sin med dem. Broren min og svigerinnen min har det bra sammen, det vet jeg personlig, men de er stadig irriterte og sure på meg. Jeg er 30, og de mener jeg at jeg burde slått meg tilro ... men jeg må nok nesten studere ferdig først - har enda 3 år igjen. Og jeg prioriterer ikke kjæreste med det første, har heller ikke behov for det. For meg er det viktigere med et sosialt nettverk. SLITSOMT!!!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Har du ikke postet denne før da..? Jo, denne har jeg sett før også.
akrich88 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Æsj, så kjedelig. Har du snakket med dem, og spurt hvorfor de er så amper på deg hele tiden? Si at du faktisk styrer ditt eget liv, og har mye å holde på med, men gjerne tar deg av tantebarna når du har tid. Mer kan de ikke forlange, det er rett og slett urimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå