Gjest ts Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Er litt down for tiden og tenkte jeg skulle prøve noe spontant. Fikk plutselig lyst å dra ut på byen med bare ukjente mennesker. Noen som blir med ut på byen i trondheim i morgen?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Hvor gammel er du? Hvilke utesteder liker du å dra på?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Hadde vært gøy Kjæresten min er i Oslo i helga og alle vennene mine har begynt med eksamensforberedelser, det gjelder meg selv også, men jeg kjenner jeg trenger litt pause fra lesinga.. Gammel er du? Mann\kvinne?
Gjest ts Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Er 23. Ingen spesiell favoritt. Liker samfundet, downtown og sånne ting.
Pene sko... Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 (endret) Møter du ikke nok ukjente mennesker på Samfundet? Da jeg studerte i Trondheim fikk man raskt nye "venner" når man vanket der i helger. Håper bare at DJen har blitt litt bedre siden sist. De som var på diskoteket i kjelleren var aldri særlig gode, imo. De som var andre plasser i bygget var bedre, men der var det aldri like hett som i kjelleren. :gjeiper: Endret 21. april 2012 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå