AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 jeg har oppvaskmaskin på kjøkkenet og pleier bruke oppvaskmiddel i form av tabletter. men jeg er visst gått tom, må kjøpe mer i morgen. men. jeg vil gjerne kjøre ei maskin ikveld før jeg legger meg for den er helt full. kan jeg bruke zalo istedet? og hvor mye zalo?
Kvist Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 IKKE zalo!!! Det skummer noe helt sinnsvakt i oppvaskmaskinen (og antagelig utover resten av kjøkkenet om du tar mer enn et par dråper). Svogeren min gjorde det som tenåring en gang, doserte litt kraftig siden oppvaskmaskinsåpe er litt sterkere. Hehe, det lå halvannen meter høyt skum i hele kjøkkenet etterpå. Da hadde jeg nesten heller kjørt maskinen uten middel, evt ventet til i morgen. 1
Binta Ba Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 ...vaske for hånd, kankje..? Om det er noe du trenger til morgenen, så tar det deg neppe mer enn 10min å gjøre det for hånd. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Hva med å ta en tur på butikken? Eller rett og slett vaske opp for hånd, med Zalo
ashera Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Eller så kjører du bare maskinen uten middel, slik at den ikke blir stående og lukte i natt. Så kjører du den med middel i morgen igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå