Gå til innhold

Jeg har så dårlig selvtilitt,skyver alle ifra meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nervøs når jeg skal møte familie for jeg føler ikke jeg er tynn nok,pen nok eller bra nok.. at jeg unngår det så mye som mulig. Er ofte sensitiv og overbeskyttende over for megselv om jeg diskuteter med andre å blir fort såret om noen ikke er enig.

Alt stammer fra barndommen,spiseforstyrrelser og lavt selvbilde.

Har gått til psykolog i mange år men det hjelper ikke.

Er så lei av at jeg er sånn her,klarer ikke å styre følelsene mine. Jeg ødelegger alt. Familie og kjærligheten går i dass bare pga jeg føler meg lite verd.. men overfor andre virker jeg sikkert veldig stolt,å du som leser dette tenker sikkert at jeg er ego å selvopptatt å at jeg er en "stakkars meg type"... ja det er sikkert bare det jeg er.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

men overfor andre virker jeg sikkert veldig stolt,å du som leser dette tenker sikkert at jeg er ego å selvopptatt å at jeg er en "stakkars meg type"... ja det er sikkert bare det jeg er.

Ja. Beklager, men det er jo akkurat det jeg tenker.

Har også dårlig selvbilde og dårlig barndom og spisfrstyrrelser og blablabla. Og et liv som jeg bare må styre. Det handler både om å være mer direkte, og synes mindre synd på seg selv.

Lykke til :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Beklager, men det er jo akkurat det jeg tenker.

Har også dårlig selvbilde og dårlig barndom og spisfrstyrrelser og blablabla. Og et liv som jeg bare må styre. Det handler både om å være mer direkte, og synes mindre synd på seg selv.

Lykke til :klem:

Jeg går ikke runt å griner hver dag selv om jeg ofte føler for det,men det må da være lov å gi utrykk for følelsene sine når man har det tungt? eller er det uakseptabelt å felle tårer eller være sint for personlige problemer? Det er ikke altid like lett å holde alt inni seg.

Skrevet

Jeg går ikke runt å griner hver dag selv om jeg ofte føler for det,men det må da være lov å gi utrykk for følelsene sine når man har det tungt? eller er det uakseptabelt å felle tårer eller være sint for personlige problemer? Det er ikke altid like lett å holde alt inni seg.

Klart det er lov,men du må bryte de negative tankemønstrene dine. Det er bare DEG som kan få til en forandring, og du må ville det selv.

Start med aktiviteter som gir deg glede og energi. Les selvhjelpsbøker og øv på det du synes er vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...