Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har vært gjennom alle slags mulige nettbutikker med kjoler, og finner ingen jeg liker. Så tenkte kanskje noen her inne vil hjelpe meg? Kan starte med å si at jeg har en litt kraftig kropp. Har en smuuuule store pupper, timeglassfigur og en del ekstra fett rundt magen. Altså at den er for tettsittende er kanskje uaktuelt, kommer an på hvordan den ser ut. :gjeiper: Bruker str. large i kjoler, så kjolen må være inne i min størrelse.

Skal i konfirmasjon til min kjære bror, så det bør være en ganske familievennlig kjole, ikke noe utfordrende greier. Kravene mine er:

- Kan vise kløft, ettersom jeg syns ikke det er noe særlig utfordrende, heller pent. Altså hadde vært fint med litt utringing, men da kan det heller ikke være særlig dyp utringing i ryggen. Syns det blir litt cheap med utringing både fremme og bake. Helst ikke utringing i ryggen i det hele tatt, hater ryggen min.

- Kan vise lår, men da må kjolen være i en farge slik at det passer med kullsvart strømpebukse. Hvorfor? Fordi jeg har merker på lår og leggene som jeg ikke vil vise.

- Den bør ikke være alt for posete, heller ikke for tettsittende. Kan gjerne være tettsittende på overkroppen og så gå ut litt lenger nede, om dere skjønner hva jeg mener.

- Helst lårkort/ned til knærne.

- Kjæresten min skal ha svart dress, svart skjorte og rødt slips. Vil helst matche han litt, så hadde vært kult med en svart eller rød kjole.

- Stilen min er generelt ganske rocka, så kunne tenkt meg en litt rocka kjole!

Æsj, som dere sikkert ser er jeg en smule kresen. :gjeiper: Jeg er fan av veldig enkle kjoler, men gjør ingenting om det er en kjole med mye dill dall osv. Håret mitt er svart om det skal ha noe å si, med røde tupper og litt rødt i luggen. Så kjolen må matche håret mitt også....... Noen proffer eller noen som kjeder seg som vil lete litt rundt for meg og hjelpe meg? :popcorn::fnise:

Endret av Bullet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt vanskelig å se for seg hvordan de vil sitte på deg, men her er noen forslag:

link

link

Denne syns jeg er stilig: link

Veldig elegant: link

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Av det du skriver så ser jeg ikke for meg deg (så jo bilde av deg også i den andre tråden) i noe av det som er foreslått her. Liker du pin up/rockabilly stilen? Litt som dette? http://www.naughtyshadows.no/ns/product_info.php?cPath=148&products_id=2671

Slike kjoler (og andre der inne, eller på www.manillusion.com ), fremhever formene dine, som du bør vise! :)

Endret av Vianne
Skrevet

Av det du skriver så ser jeg ikke for meg deg (så jo bilde av deg også i den andre tråden) i noe av det som er foreslått her. Liker du pin up/rockabilly stilen? Litt som dette? http://www.naughtyshadows.no/ns/product_info.php?cPath=148&products_id=2671

Slike kjoler (og andre der inne, eller på www.manillusion.com ), fremhever formene dine, som du bør vise! :)

Takk for svar folkens, var et par kjoler som falt i smak men dessverre ikke alle. Fortsatt litt usikker!

Liker pin up/rockabilly kjolen en smuuule ja. Skal lete litt rundt etter det. :jepp:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Skulle Vianne være inne på noe her så drister jeg meg til å legge inn en liten lenke til min absolutte favoritt blant norske kjolebutikker på nett;

- og forsiktig henlede oppmerksomheten til 50-talls kjolene hennes :)

Silkebeltene kan byttes ut med et bredt silkebånd i ønsket farve, - for å matche en skjorte eller et slips :)

• Liker 1
Skrevet

Ohhh..., takk for link Lille-pus!

Skrevet

Skulle Vianne være inne på noe her så drister jeg meg til å legge inn en liten lenke til min absolutte favoritt blant norske kjolebutikker på nett;

- og forsiktig henlede oppmerksomheten til 50-talls kjolene hennes :)

Silkebeltene kan byttes ut med et bredt silkebånd i ønsket farve, - for å matche en skjorte eller et slips :)

Tusen takk! Der var faktisk mye lekkert.. :hoppe:

Her er noe for deg! Finnes både i rødt og svart.

http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/KjolerSkjort/7117237/711723711/

Kjøpe meg den i hvitt i dag :)

Den var litt småkjedelig etter min smak, dessverre... Men søt var den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...