Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig for en rødtopp å oppnå en gylden brunfarge noen gang? Har hørt flere historier der folk "plutselig" har begynt å få farge, etter de har vært gravide, begynt på p-pillen osv.. Det har vel noe med hormoner å gjøre? Jeg blir rett og slett deppa av å være bleik, føler meg stygg. Er også lei av å være avhengig av selvbruningskrem.

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært gravid, men har gått både på p-piller og hormonspiral uten at det påvirket bruningen, dessverre.

Skrevet

Rødhårete kler den lyse hudfargen sin, det ser fake ut med solariumsbrun hud.

Se på Nicole Kidman, Florence Welch og hun i Mad Men...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke solariumsbrun hud, men bare litt gylden farge, slik at man ikke ser ut som et lik.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Christina Hendricks i Mad Men er naturlig blondine ;)

Skrevet

Christina Hendricks i Mad Men er naturlig blondine ;)

Hm, det visste jeg faktisk ikke :)

Skrevet

Jeg mener ikke solariumsbrun hud, men bare litt gylden farge, slik at man ikke ser ut som et lik.

TS.

Vel, jeg får farge i sola, men da er det snakk om mange timer i flere dager, f.eks sydenferie.

Det varierer jo hvor mange pigmenter det er i huden din. Uansett skal man være forsiktig med å sole seg da bleke har større risiko for hudkreft.

Merket ingen forandringer i huden av hormonell prevensjon eller graviditet så du får holde deg til selvbruningskremen din ;)

Skrevet

Min far er rødtopp, min mor er mørk. Selv er jeg mørk, men arvet min fars hud, så jeg blir aldri mer enn sennepsgul når jeg blir brun :P

Skrevet

Jeg er naturlig rødhåret, og jeg får ganske fin brunfarge nå. Men det har ikke alltid vært sånn, tidligere ble jeg stort sett rød og solbrent, men etter at jeg har vært i syden noen ganger (i tillegg til et tre måneders opphold i sydligere strøk), virker det som huden har vent seg til sol. Nå får jeg ganske fin farge, i alle fall til rødhåret å være, men kommer vel aldri til å bli av de aller bruneste. Har aldri vært gravid, eller gått på p-piller, så er ikke det som har gjort at jeg blir brunere nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...