Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva er ditt beste tips til å bli mest mulig brun (raskt brun) i syden??

Hvilken solkrem/sololje bruker dere?

Er det sant at en ikke blir brun av å bade i klor vann???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er sant man ikke skal sole seg i klorvann... men det er viktig å smøre seg masse.. og med rikelig med fuktighetskrem.. om du ikke smører deg med fuktighetskrem kommer du til å flasse det av igjen med en gang du kommer hjem, og blir skikkelig skjoldete og stygg brunfarge pga det.. og bruk masse solkrem med høy faktor i ansiktet... jeg forbrant meg skikkelig en gang og fikk blemmer og arr..

sololje burde du ikke bruke mye av.. i såfall bare da du har skikkelig underlag i slutten av ferien ;)

Skrevet

Jo raskere du blir brun jo fortere flasser du og mister fargen. Om du absolutt skal bruke sololje, bruk en med faktor. Det finnes kremer som en kan bruke for å bli raskere brun og få en farge som holder lengst mulig.

Man blir selvsagt brun selv om en bader i klor. Men man blir brunere ved saltvann fordi saltet reflekterer solen. På lik linje som snø:)

• Liker 1
Skrevet

Klor gjør at fargen kan bli gradvis svakere faktisk. Det er jo klor, og klor er jo kjent for å bleke.. Dette er grunnen til at jeg ALDRI bader i basseng:) Prøv betakaroten for brunfargen, det hjelper med å holde på brunfargen lengre og den hjelper også mot soleksem, i mitt tilfelle hvertfall.

Skrevet

Start med solarium i god tid før du reiser!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...