Gå til innhold

Amerikanske menn =JA TAKK!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange fantastiske menn i USA? Blir helt satt ut når jeg er der borte :rodmer: Maken til sjarmerende, kjekke og høflige snuskelusker altså. Sukk. Synd de bor så langt vekk fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje fordi det er så mange flere å velge mellom der ? befolkninga er jo my størr. sier du det samme om menn fra Harlem? :gjeiper:

det er jo også USA :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi usa ikke har kommet like langt som Norge i likestillingen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid noen som synes utlendinger er spennende. Det finnes Amerikanske kvinner som ville sagt noe lignende om Europeiske menn. Forskjeller tiltrekker? Det er nytt og spennende? Annerledes fra hva du ser i hverdagen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er inne på no der Eva! Menn fra Harlem (en kjekk neger = ja takk!), en heit latino eller en hvit amerikaner, kjør på. SÅ mye å velge i, føles nesten som jeg er i godteributikken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok at amerikanske menn har litt mer rutine når det kommer til å sjarmere kvinner. Men det betyr nok også at mange av dem har trening i å vite akkurat hvilke knapper de skal pushe for å få den rette responsen.

Synes det finnes mye fine "snuskekladder" både her og der jeg da :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg tror nok at amerikanske menn har litt mer rutine når det kommer til å sjarmere kvinner. Men det betyr nok også at mange av dem har trening i å vite akkurat hvilke knapper de skal pushe for å få den rette responsen.

Synes det finnes mye fine "snuskekladder" både her og der jeg da :fnise:

Eller "snuskelusker" om du vil. :gjeiper:

Endret av Cordelia
AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på at amerikanere er et spesielt lukket folkeslag. De virker åpne, men snakker lite om følelser. Bortsett fra på film.

Det er mye fasade og smalltalk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på at amerikanere er et spesielt lukket folkeslag. De virker åpne, men snakker lite om følelser. Bortsett fra på film.

Er du amerikansk?

AnonymBruker
Skrevet

Er du amerikansk?

Ja.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Du er inne på no der Eva! Menn fra Harlem (en kjekk neger = ja takk!), en heit latino eller en hvit amerikaner, kjør på. SÅ mye å velge i, føles nesten som jeg er i godteributikken.

rasist! :kjefte: :kjefte: :fnise:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

det er bare negativt å snakke for mye om følelser. man blir jo drittlei til slutt :gjeiper: .

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg hadde kontakt med en fra usa, men da frieriet hans over internett ikke funket, kuttet han kontakten :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn er ikke kjent for å være åpne eller snakke om følelser de heller

• Liker 1
Skrevet

Har med oppdragelsen å gjøre, tenker jeg.

Eller har jeg feil?

AnonymBruker
Skrevet

Amerikanere kan umulig være mer lukkede enn nordmenn. Vi har særdeles lave sosiale antenner, meg inkludert. Amerikanere er utadvendte, men dog langt mer overfladiske enn oss etter min mening. De fleste ser heller ikke ut om filmstjerner hvis det er noen som tror det.

Skrevet

Du kan finne fantastiske mennesker over hele verden er nå min erfaring. Det er dog ikke like stuerent når en er mann :)

Gjest Bandit
Skrevet

Du kan finne fantastiske mennesker over hele verden er nå min erfaring. Det er dog ikke like stuerent når en er mann :)

Der er du inne på noe. Start en tråd der du skriver du liker asiatiske kvinner... Da er helvete løs... :ler:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Der er du inne på noe. Start en tråd der du skriver du liker asiatiske kvinner... Da er helvete løs... :ler:

:ler: på et kvinneforum, ja :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Det er absolutt ikke min erfaring, tvert imot. Men det ville vært veldig rart om alle amerikanere var like - det finnes tross alt mer enn et par stykker av dem. ;)

At amerikanske menn blir oppfattet som høflige er vel fordi mange fortsatt læres opp til å tro at kvinner er sarte små skapninger som trenger hjelp til å bære ting, som ikke tåler at man banner foran dem og som man må åpne dører for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...