Gå til innhold

hva synes du om disse kjolene?

Anbefalte innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Hun skal jo ha på seg svart dressjakke, og sannsynligvis svarte sko. Jeg synes det er finest med svart til dette på denne tiden. MEN jeg ville ikke hatt så tykke strømer, har svarte tynne nylon strømper til. Men jeg ville valgt en annen kjole, den sisste tror jeg

En dressjakke og sorte sko gjør ikke automatisk at strømpebuksen passer bedre til kjolene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns kjole nummer 1 var finest + at den sitter best på deg. Men likte også nummer 4, den var veldig søt! :)

Skrevet

du som poster som anonym og mener disse kjolene bør kastes, er vel ikke sjalu? :P bare en anelse.... thats all :P

Jeg synes ikke de kjolene var så ille, men om jeg måtte velge så blir det den siste hvite kjolen.med sort dressjakke så kan jo sorte strømper så,men om du velger en litt mindre tykk strømpebukse,en sånn gjennomsiktig en-vil se bedre ut. tror jeg.

Gjest HunterLady
Skrevet

du som poster som anonym og mener disse kjolene bør kastes, er vel ikke sjalu? :P bare en anelse.... thats all :P

Jeg synes ikke de kjolene var så ille, men om jeg måtte velge så blir det den siste hvite kjolen.med sort dressjakke så kan jo sorte strømper så,men om du velger en litt mindre tykk strømpebukse,en sånn gjennomsiktig en-vil se bedre ut. tror jeg.

Sjalu på den dårlige kjolesmaken? Eller at hun skal på "sittekonsert"? Eller kanskje på de sorte strømpene? Jeg forstår ikke hva du sikter til at de skal være sjalu på.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sjalu på den dårlige kjolesmaken? Eller at hun skal på "sittekonsert"? Eller kanskje på de sorte strømpene? Jeg forstår ikke hva du sikter til at de skal være sjalu på.

Vet du hva? Du har litt sånn overfra og ned holdning du.. Ta deg ikke nær av at jeg skriver dette anonymt, jeg poster ALT her inne anonymt så jeg slipper å relatere meg til tråder. Men altså, i den forrige posten skriver du "håper virkelig ikke du vil kombinere dette i morgen." og nå skriver du "den dårlige kjolesmaken og de sorte strømpene.". ALtså, no offence du lille lady, men er din smak så utrolig mye bedre? Hvofor kan ikke ts like det hun liker? Kom gjerne med råd, men ikke vær så.. ovenpå.

Ts, selv vil jeg anbefale hvilken som helst av kjolene, men helst hudfarga tynne strømper.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Vet du hva? Du har litt sånn overfra og ned holdning du.. Ta deg ikke nær av at jeg skriver dette anonymt, jeg poster ALT her inne anonymt så jeg slipper å relatere meg til tråder. Men altså, i den forrige posten skriver du "håper virkelig ikke du vil kombinere dette i morgen." og nå skriver du "den dårlige kjolesmaken og de sorte strømpene.". ALtså, no offence du lille lady, men er din smak så utrolig mye bedre? Hvofor kan ikke ts like det hun liker? Kom gjerne med råd, men ikke vær så.. ovenpå.

Ts, selv vil jeg anbefale hvilken som helst av kjolene, men helst hudfarga tynne strømper.

Dette er et forum der en må forvente at noen synes smaken din er ræva. Jeg har selv postet bilder av kjoler, og fått ganske mange negative svar der mange har sagt at kjolen så ut som både det ene og det andre. Ovenfra-og-ned-holdning er noe jeg ikke er fan av, men jeg mener at kjolene er stygge. Min mening. Men om hun selv mener noe annet, så har det jo ingenting å si hva jeg mener? :)

Jeg blir provosert av "sjalu-kortet". Derfor svarte jeg som jeg gjorde.

Skrevet

Den gule likte jeg best, eller den hvite. Men ville absolutt valgt en hudfarget strømpebukse til.

Skrevet

Og en BH som ikke vises! har du ikke det bør du definitivt velge den hvite :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av dem som postet som AB. (Poster forøvrig alltid som AB, bortsett fra i dagbøker, om det skal ha noe og si for deg).

Jeg er ikke sjalu, jeg er fullt klart over at man har ulik smak, men jeg synes virkelig alle kjolene var grusomme og jeg hadde nektet mine venninner å gå i noe sånt.

Man kan jo ikke engang skylde på at de er "in", så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være sjalu fordi jeg sier jeg ikke liker dem?

Dette er et forum, og spør man om råd så får man råd. Selv om man kanskje ikke er enig selv.

Jeg er og klar over at ikke alle har kjempe masse penger å bruke på kjoler, men selv på hm/cubus/kappahl så har de MANGE kjoler som er fantastisk mye finere enn disse!

AnonymBruker
Skrevet

Sjalu på stygge kjoler?

Jeg kommenterte at kjolene var kjempe stygge, men og at ts hadde en fin kropp som hadde kledd omtrent hva som helst annet.

Så hva er det å være sjalu på? :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke den gule! Du kan ikke ha en vanlig BH under en sånn kjole, og uansett synes jeg ett erme ser utrolig teit ut. Den var billig i stoffet også.

Gå for den hvite med sølvbeltet slik på det siste bildet. Ikke favorittantrekket mitt, men jeg hadde ikke akkurat kastet stygge blikk til deg heller. :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes den hvite var finest :)

ingen av dem var min stil, men jeg synes likevel de var fine til henne? jeg skjønner ikke hva sopm var så innmari fælt.

ellers er det ikke så høy pyntefaktor på opera/klassiske forestillinger, så jeg ville tatt noe lett pyntet - igjen den siste.

Skrevet

Den gule var supersøt!

Enig. Den satt kjempefint på deg. Men ville ikke hatt den hvite bh-stroppen som synes. stroppeløs bh/evt gjennomsiktig stropp.

Gjest Badabing
Skrevet

Av disse ville jeg valgt den hvite. Den rosa satt ikke så pent, og den gule så litt tacky ut, likte ikke stoffet den var laget i.

Skrevet

Det er jo "lette" sommerlige kjoler alle sammen, derfor bør du ikke bruke en tykk, svart, "hard" stømpebukse. Personlig likte jeg det siste alternativet, men ville hatt et bredere belte (mørke grått eller sort) i midjen, hudfarget stømpebukse i tillegg til sort jakke og pumps! Synes kanskje den lilla var penest på deg, men likevel passet ikke den sorte stømpebuksa. Gå for hudfarget her også, med sorte pumps, jakke og armbånd eller ligninede ;)

AnonymBruker
Skrevet

Bilde nr 4, den hvite med belte var bare nydelig. :rodmer:

Kan jeg spørre hvor du fant den henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...