Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeeeei, jeg vil farge tuppene, altså de nederste 5-10 cm av håret, men jeg vet ikke hvilken farge.. Jeg har mellommørkt blodt hår, og jeg har tenkt på lyst rødbrune tupper. Tror du det passer, og har du eventuelle andre forslag?

I tilleg lurer jeg på om det vil være mulig å farge det selv, eller om jeg burde dra til frisøren... har du farget tuppene, eller kjenner du noen som har, i så fall hvor gjorde de det?

Takk for svar :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik en år 2000 ting å gjøre med håret. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

okaaai.... jeg skjønnte ikke helt det svaret, men noen andre??

AnonymBruker
Skrevet

Iiik, for all del ikke farg tuppene! Har noen gjort det siden 90-tallet egentlig? :klo: Det ser uansett ikke bra ut, jeg anbefaler deg å la være. Farg heller alt håret (eller aller helst la det være i fred).

Skrevet

Nei nei nei! :hakeslepp:

neivel? -.-'

Gjest Applecore
Skrevet

Joooda! :)

Det kan være veldig kult det, men kommer litt an på hvilken farge du har på håret ditt ellers.

Kjenner en som har svart langt hår, med rød pannelugg og tupper, og på henne ser det utrolig tøft ut! :jepp:

Men hun er veldig flink til å holde det ved like, dvs går jevnlig til frisør for å få det farget på nytt etc.

Gå til frisøren, ikke gjør det selv!

AnonymBruker
Skrevet

Ser at rosa skal være in nå. Hvorfor ikke bare ta exstension i noen fine farger ?

AnonymBruker
Skrevet

For ca 100 år siden farget jeg tuppene selv. Hadde helt lyst blondt hår og farget tuppene knall rosa så gikk jeg over til knall blått. Går veldig fint å farge dem selv,men fargen falmer veldig fort så det er lurt å tenke på hvilken farge du tar. Rosa var fint uansett, blått som ble lyse grønt var ikke spesielt fint.

Gjest Applecore
Skrevet

Ser at rosa skal være in nå. Hvorfor ikke bare ta exstension i noen fine farger ?

Det var også en god ide :)

Gjest Spinell
Skrevet

Slik en år 2000 ting å gjøre med håret. :fnise:

Iiik, for all del ikke farg tuppene! Har noen gjort det siden 90-tallet egentlig? :klo: Det ser uansett ikke bra ut, jeg anbefaler deg å la være. Farg heller alt håret (eller aller helst la det være i fred).

Det har vært en trend i utlandet det siste året/halvannet, og har etterhvert kommet hit også. Google dip dye (se lenke), og du får mange treff.

Men videre fint er det ikke nødvendigvis.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Det er jo trendy igjen. Så noen som hadde rosa i lyst hår,.og det var kjempestilig! Jeg leste om noen sånne små krukker med farge man kunne kjøpe hos enkelte frisører, men husker dessverre ikke hvor jeg leste det eller hva det het. Den fargen går i alle fall an å vaske ut, så du kunne kanskje testet det?

Skrevet

Det var en sak om det her oppe på siden hvor Sølvi tipset om det :) Du kan også spraye tuppene med hårspray, gni de mot en øyenskygge eller rouge, og spraye med hårspray igjen. Holder for en kveld (ikke ha på lyse klær) eller bare for å teste hvordan det blir seendes ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke at dere synes dette er pent :klo:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg fatter ikke at dere synes dette er pent :klo:

Det kan vel ha litt med at jeg var ungdom på 90-tallet.. ;) Minner meg litt om grønsjstilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...