AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hei! Jeg har aldri bestilt klær fra nettet før, men bestilte nå en kjole fra nelly. Den var selvfølgelig for liten over brystet, og må returneres. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg skjønner ikke det returskemaet jeg fikk med. Hva er det som skal fylles ut og hva er det som skal bare være som det er. Skjønner ingenting. Er det noen som kan gi en enkel steg for steg forklaring? Hehehe..
annannas Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Bare pakk kjolen inn i posen du fikk med, (eventuelt en annen form for pakke eller pose). Deretter snur du arket slik at du kommer til returskjema. Fyll ut punktene med hvorfor du retunerer kjolen (kryss av for "for liten"), og fyll inn kontonummer dersom du allerede har betalt for kjolen. Teip igjen posen, og legg skjema med retursiden opp i plastlomma og teip igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Kan man returnere salgsvarer? Finner ingen informasjon om det Anonym poster: ca4900ee78b30fe1a76fd9e0f154cb10
fresia Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 (endret) ^tror man kan det hos Nelly jeg har bestilt noe fra en annen side enn Nelly, men det står at det er 14 dagers returrett. dette gjelder vel fra når jeg henter pakken på postkontoret? den kom dit på tirsdag, men har ikke mulighet til å hente den før neste mandag... da har det altså nesten allerede gått 14 dager siden pakken kom. Endret 8. februar 2013 av maurice
Fantomina Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Returfristen gjelder fra du henter pakken.
fresia Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Returfristen gjelder fra du henter pakken. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå