Gå til innhold

Garnier BB Cream

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har i det siste vurdert å kjøpe meg garnier bb krem. Er det noen av dere som har brukt/bruker den her, og vil dere anbefale den? Den sier(på pakningen) at den skal jevne ut hudtonen, dekke til urenheter og arr og gi en naturlig look. Gjør den det, eller er det bare tull? Og hvor mange farger kommer den i? Nå er jeg brun, så tror medium vil passe meg.

For dem som har helt ren hud, virker den sikkert bra da de ikke har noe å dekke. :gjeiper: Men hva med dere med urenheter og slikt, funker det?

Fint med erfaringer og anbefalinger! Vil liksom ikke bortkaste å kjøpe den, hvis den bare er tull. Vet dere om det går an å bestille prøver av den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apple, hva er ekte BBcream? Jeg har prøvd den fra Garnier, ikke spesielt imponert, den kan etter min mening ikke leve opp til alt den lover, blir også veldig blank av denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Garnier BB Cream er en ganske standard farget dagkrem, med solfaktor. Den dekker ikke særlig godt, men jevner ut huden og gir litt glød.

Jeg har lett for å få urenheter, men får det ikke med denne, og jeg er på min andre tube (liker den, billig og bra). Så det å automatisk slakte Garnier BB cream synes jeg virker litt indoktrinert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ganske sikker på at den gir mer urenheter iallefall..

Bare fordi den ikke er av det dyreste merket, betyr det ikke at den er dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker den, og jeg synes den er bra! jeg har en ujevn hudtone, og den jevner den ut, skjuler ikke kviser så bra (men jeg har klort de opp, så er sår.. så blir jo litt vanskelig å skjule sår). Huden min har faktisk blitt litt bedre etter at jeg bytta til den foundation, og den ser veldig naturlig ut, ble litt overrasket egentlig. Men på min hud så er den veldig bra, gir fin glød, men på mamma så ble den ekstremt glinsene, hun så nesten svett ut.. Så jeg tror det har litt med hvilken hudtype du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men bortimot alt fra garnier har dårlige ingredienser og får prone mennesker til å bryte ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det sjeldent "billig" merker har så veldig god innholdsliste da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd den selv, men har lest en dårlig anmeldelse av den. Der stod det at UVA-beskyttelsen ikke holder mål, at fargetonen er litt for rød/rosa og at den er for sterkt parfymert (og parfyme er aldri bra for huden). Men ellers står det at den er lett å blande ut og at den passer best for normal til tørr hud.

BTW, jeg er ikke en av dem som automatisk slakter billige merker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Min garnier gikk i søpla etter første påføring.

For det første var den alt for mørk (den lyseste), men så er jo jeg en bleikfis også da. For det andre ble huden min ganske rød av den (og jeg har egentlig ikke tenkt at ejg har så veldig sensitiv hud til vanlig) og for det tredje ble huden min helt blank av den. Ikke no suksesshistorien her i gården altså, men hvis du er heldig så er den kanskje perfekt for deg?

Forøvrig fikk jeg denne BB-cremeni posten i dag, så den gleder jeg meg til å teste ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnier BB Cream er en ganske standard farget dagkrem, med solfaktor. Den dekker ikke særlig godt, men jevner ut huden og gir litt glød.

Jeg har lett for å få urenheter, men får det ikke med denne, og jeg er på min andre tube (liker den, billig og bra). Så det å automatisk slakte Garnier BB cream synes jeg virker litt indoktrinert...

Veldig enig med du, det er ok farget dagkrem med spf og ett greit alternativ til foundation på late dager. Jeg blir ikke blank av den og jeg får ikke urenheter, så sånn sett er jeg veldig fornøyd. Eneste jeg har å si på den er at den ikke gir nok fukt i lengden, så må kombinere den med en rikere krem innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Personlig så synes jeg Garniers BB krem havner midt på treet. Har både den i light og den i medium, begge ble litt for mye av det ene eller det andre, så jeg har blandet litt for å finne den rette fargen. Synes den heller mer mot gulaktig glød enn rosa, kanskje noe å ta med i betraktningen ift sin egen hudtone. Den jevner ut hudfarge, man må kanskje smøre litt ekstra på noen plasser etter første laget for å dekke helt - og det viktigste er at man burde ha relativt ung hud. Denne passer IKKE på eldre ansikt med rynker osv.

Det beste jeg kan anbefale er å prøve i butikken hvis det er mulig. Kjenne på konsistensen og se hvordan det tar seg ut. Det funker sikkert helt greit for noen, men for andre blir den en miss. Har ikke prøvd alt av BB kremer, men det er ihvertfall verdt et forsøk. Så er jo egentlig BB krem litt oppskrytt føler jeg, det finnes vell så fine "tinted moisturizers" eller farget dagkrem - som kanskje legger seg litt mykere på huden. Men det er min mening. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple, hva er ekte BBcream? Jeg har prøvd den fra Garnier, ikke spesielt imponert, den kan etter min mening ikke leve opp til alt den lover, blir også veldig blank av denne

En ekte BB cream er en av koreansk merke, altså landet den er kjent fra. Har prøvd en del forskjellige. Garnier bare hermer og tror at om man blander solfaktor, fuktighetskrem og farge gjør det til en BB cream.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ekte BB cream er en av koreansk merke, altså landet den er kjent fra. Har prøvd en del forskjellige. Garnier bare hermer og tror at om man blander solfaktor, fuktighetskrem og farge gjør det til en BB cream.

Er det noen Norske butikker, evt nettbutikker, som selger forskjellige type 'ekte' BB-kremer? Eller må man typisk bestille fra utlandet... Hadde vært interessant å prøve noen for å se hvem som er 'best' til tørr hud, fet hud osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BabyBlue

Hvis folk liker den, så bruk i vei. Men den kommer ikke i nærheten av min ultra acneprone hud. Da blander jeg heller inn litt solfaktor og foundation inn i dagkremen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker veldig godt denne kremen, passer meg helt perfekt. Jeg har ikke purung hud (er 35), har fargeforskjeller (både rødhet og noen få pigmentflekker) og store porer. Huden min er også litt fet kombinasjonshud og blir vanligvis veldig blank. Denne kremen føles lett på huden, dekker bra uten å føles som en maske og gir meg akkurat nok fukt i kinnene uten at jeg blir blank ellers. Og ellers så er den både billig, drøy i bruk og lukter godt. Perfekt til min hverdagssminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt en såkalt "ekte" bb krem fra korea, de er veldig bra, mye mye bedre enn garnier sin i allefall. Kjøpte min på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne og var kjempegira på å bruke den... men ble kjempeskuffet faktisk. :roll:

Huden min ble mye tørrere, og jeg synes ikke den var verdt 100 kr engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...