Gå til innhold

Har Feelunique begynt å merke pakkene annerledes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt mye fra Feelunique de siste årene. For et par måneder siden trakk Feelunique fra en "service charge" på 3,55 pund når de merket pakken med verdi. F.eks hvis man totalt betalte 24,75 pund for en vare, ble 3,55 pund trukket fra og pakken merket med verdi 21,2 pund. Men pakkene jeg har mottatt denne uken har ikke blitt merket på denne måten. De har ikke trukket fra "service charge" på disse pakkene. Slik at varen i eksempelet over til 24,75 pund nå ble merket med 24,75 pund uten å trekke fra "service charge" som de gjorde tidligere. Dermed kom pakken over grensa på 200 kr. Det er forsåvidt ikke noe problem siden Feelunique betaler tilbake moms/tollgebyr, men litt styr siden jeg tidligere har måtte mase en del for å få dette gjennom. Så lurer jeg på om det er flere som har erfaringer med at pakkene merkes på ny måte, eller om det bare har vært en "glipp" på mine siste 3 pakker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå gikk jeg å sjekket pakken jeg fikk idag, og det står den summen jeg betalte på utsiden her også. Det er sikkert nytt det da. Kjedelig :frown:

Skrevet (endret)

Jeg har aldri opplevd at de har trukket fra service charge på mine pakker. Verken nå eller før. Men det er jo ikke det største problemet å sende inn kvittering :)

Endret av Lista
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Teresa
Skrevet

Så dumt at de ikke gjør dette lenger!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også bestilt (under en måned siden), og de har desverre ikke trukket fra beløp utenpå pakken som de brukte å gjøre før...

Men bare som et lite tips - hvis det er noe som koster rett over 200 i norsk currency, så kan dere prøve å sette currencyen til dollar eller pund. Ofte kan man spare noen kroner på det, forhåpentligvis nok til at man kommer under grensa. Eksempel: Osis dustit duo (http://www.feelunique.com/p/Schwarzkopf-Professional-OSiS-Dust-It-Mattifying-Powder-10g-Duo?curr=NOK) ligger på 181.39 NOK. Hvis man endrer valutaen til USD, ligger den på 28.20 dollar, altså 161.43 NOK. Endrer man valutaen til GBP ligger den på 16.49 pund, altså 152,36 NOK. Altså kan man spare nesten 30 kroner på å endre valutaen fra NOK til GBP, og en slik endring gjør jo fort at en vare kan komme under tollgrensa :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...