AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 jeg venter spent på EL, for endelig å begynne prøvingen igjen Har ikke brukt p-piller siden i fjor sommer,og har hatt stabil 28 dagers syklus uten mellomblødninger siden jul (da mistet jeg i MA). Nå er jeg på syklusdag 10 (fra 1 dags kraftig blødning) / 12 (fra 1 dag med blod på papiret) og har i dag hatt små mengder lys rosa utflod, noe jeg aldri har opplevd før.....er det vanlig eller kan noe være galt? Hva skyldes det? Har ellers litt stikninger i siden, men venter ikke el før tidligs søndag / evt tirsdag. HJELP????
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 EL-blødning? Har hatt det før noen ganger, spesielt hvis jeg har hatt jeg har tatt den ut fysisk, kjenner også stikninger og får en slags mini-PMS. Heeelt normalt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 EL-blødning? Har hatt det før noen ganger, spesielt hvis jeg har hatt jeg har tatt den ut fysisk, kjenner også stikninger og får en slags mini-PMS. Heeelt normalt. Takk for svar:) Hvor mange dager varer EL blødning for deg når du har det? Og når i syklusen får du det? før EL, under EL, eller etter EL?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Når jeg nå var på toalettet så var det gjennomsiktig slim (lignende EL slim) med litt blod"tråder" i, og lyserosa utflod....tyder det da mest sannsynlig på EL???? Trodd jeg skulle få EL søndag, fordi jeg hadde første dag i forrige mens søndag for snart to uker siden......har som sagt 28 dagers syklus, er det jeg som surrer da, som ventet EL på søndag??? tenkte det ble syklusdag 14, men det blir jo dag 15? Skal jeg regne mens 14 dager fra i dag,da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå