Gå til innhold

verdens mest mattende foundation og pudder- hva heter de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva jeg bruker av pudder og foundations, et par timer etterpå er huden speilblank i panne og kinn.. Er så lei, hva anbefaler dere av EKSTREMT mattende pudder og foundations? Har prøvd mye, feks The Balm mattende Anti-shine, mineralpudder fra Tikei, Everydayminerals og BareMinerals, Clarins..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du av hudpleie?

AnonymBruker
Skrevet

excuviance

AnonymBruker
Skrevet

dytter

Skrevet

Hva bruker du av hudpleie?

Signerer AB her altså... Du kan bruke så mye mattende som du bare orker, men blank hud ligger i hudpleien, så pass på å få nok fukt så huden ikke overkomposerer med fett (=speilblank) og bruk riktige produkter.

AnonymBruker
Skrevet

ok, blir forvirret jeg da for har prøvd både kremer med masse fukt og kremer son skal matte ned men er like blank uansett. Forslag til produkter?

Skrevet

Hva bruker du om nettene? Jeg slet mye med det samme som deg, ingen pudder i verden kunne få huden min til å holde seg matt en hel dag. Brukte rett og slett en dagkrem som var for... vel, for mye fukt i? Ikke at huden ikke har godt av fukt, men under sminke funket det bare ikke. Byttet til en lettere fuktighetskrem, og bruker nettene og forskjellige masker til å holde meg unna tørrhet.

AnonymBruker
Skrevet

hm, bruker en nattkrem som skal gi fukt, men det kan jo være at jeg trenger ennå mer fukt om nettene da? På dagen bruker jeg en lett krem som skal virke mattende..Hvilke merker bruker du Miah?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...