AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hei. Jeg er en jente på 17 år som nettopp har lagt på et fornavn ekstra. Jeg har nå fått den godkjent, men lurer på hvordan det blir med skolen og andre ting jeg er registrert i. Får skolen beskjed når det er endret? Når folk skal søke opp nummeret mitt, eks: hvordan blir det på gule sider? Generelt, får alle steder som jeg er registrert i, beskjed? Jeg er veldig nysgjerrig, for jeg vil at det skal bli ordentlig offentlig. Takk på forhånd!
Ananas. Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Du må huske på å skifte bankkortet ditt slik at det fortsatt er gyldig legitimasjon, ellers vet jeg ingenting om det du spør om:)
Rosa Sitron Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 (endret) Hei. Jeg er en jente på 17 år som nettopp har lagt på et fornavn ekstra. Jeg har nå fått den godkjent, men lurer på hvordan det blir med skolen og andre ting jeg er registrert i. Får skolen beskjed når det er endret? Når folk skal søke opp nummeret mitt, eks: hvordan blir det på gule sider? Generelt, får alle steder som jeg er registrert i, beskjed? Jeg er veldig nysgjerrig, for jeg vil at det skal bli ordentlig offentlig. Takk på forhånd! Tror du må opplyse om det selv de fleste steder. Vet iallfall at mitt studiested krever at du skal gi infoen selv. Husk at om du ikke bytter pass må du bestille billeter i navnet som står i passet. (Om du skal et sted du trenger pass) Endret 20. april 2012 av VinterSnø 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Takk for svar. Ja, jeg skal bytte pass nå, siden vi drar til Usa om 2 måneder. Bankkort skal jeg få fikset. Men da vil det aldri bli endret på telefonkatalog og sånn da?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Telefonkatalogen henter informasjon fra teleselskapene, så om du gir beskjed til teleselskapet ditt om navneendringen skal det komme i telefonkatalogen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå