Gå til innhold

2 uker på gran canaria

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal 2 uker til gran canaria i sommer.

Hvor mye penger burde jeg ha med i lommepenger? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest cybergirl
Skrevet (endret)

Minst 10000 vil jeg si. Det er ikke så lenge siden jeg var der, og pengene forsvinner fort når man er på ferie, går på restaurant, shopper osv.

Endret av cybergirl
AnonymBruker
Skrevet

oiii, da sliter jeg, jeg har 7000 kr. tror du det blir veldig trangt med penger?

Gjest Solstråla88
Skrevet

oiii, da sliter jeg, jeg har 7000 kr. tror du det blir veldig trangt med penger?

Spørs hvor mye penger du skal bruke det. Var der nede nå for 4 uker siden, og jeg blåste vel 2000 på en uke. i mat, drikke og is. Vi fester ikke på ferie, så hva sånt koster vet jeg ikke.. men 7000 på 2 uker er da ikke så galt. Maten er jo ikke så dyr der nede.

Skrevet

Brukte 8000 på 2 uker der nede og synes egentlig at det ble litt for lite. Fikk med meg en utflukt, middag ute vær dag, noen drinker ute, og ellers mye rusbrus kjøpt fra butikken. Shoppet egentlig ingenting, kun hatt og ekstra solkrem.

Meeen så er jeg vant til Bulgaria, og der er det myyye billigere så i sammenligning fikk jeg ikke gjort like mye av det jeg ville på CC.

Skrevet

Jeg brukte 3000,- på en uke der i desember uten å spare på noe, så jeg tror 7000,- holder. Med mindre du har tenkt å shoppe masse.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da høres det ut som at det ikke vil bli altfor ille med 7000 kr.

For jeg (vi) skal verken feste eller shoppe. Blir bare til og kjøpe små ting.

Men ønsker jo så klart ha nok til og dra på en utflukt eller to og ikke tenke på penger når det gjelder mat og brus og sånt.

takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...