Gå til innhold

Erotiske tekster

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nummer 1 - Norsk sommersynd

Oslo dirret av sommervarme. Turistene hadde ankommet byen og fylte opp turistattraksjonene i ulike deler av sentrum. Jeg var 22 år gammel, student og hadde akkurat avlagt eksamener. Sommerferien sto for døren, og den skulle tilbringes her i hovedstaden. Solen gjorde meg varm og kåt, og denne aktuelle dagen - en lørdag i juni - bestemte jeg meg for å ta en tur til sentrum for å se litt på livet. Jeg hadde på meg en tynn, lys kjole og sandaler. Det var alt. Jeg låste meg ut av leiligheten, gikk ut på gaten og kjente med en gang hvor deilig det var når den lune sommervinden snek seg opp under kjolen min og strøk varsomt over mitt nakne, glatte kjønn.

T-baneperrongen var stapp full av ventende mennesker. Det hadde vært signalfeil på sporene lenger inn i sentrum, og forsinkelsene gjorde at det hopet seg opp på holdeplassene i strøkene lenger ute. Jeg stilte meg opp sammen med dem, mens jeg skrev en SMS til en studiekamerat: "Vil du ta en utepils?" Jeg hadde vært småbetatt av ham hele det siste semesteret, og hadde nok gått over til å bli forelsket den siste uken, etter at jeg hadde klart å få hans fulle oppmerksomhet på eksamensfesten for bare noen dager siden. Dessverre hadde vi ikke kommet lenger enn til å kysse, og jeg håpet jeg skulle klare å få ham til sengs om ikke så lenge. Jeg kjente at det banket mellom beina mens jeg stirret på mobiltelefonen, som for å mane frem et svar fra ham.

Tankene mine ble avbrutt av at t-banen kjørte inn på perrongen. I samme øyeblikk begynte folk å presse seg tettere sammen mot perrongkanten. Alle ville komme seg først på t-banen. Jeg kjente varmen fra kroppene rundt meg, og det var som om jeg passivt ble ført inn i den nærmeste t-banevognen av menneskemengden rundt meg. T-banevognen fylte seg raskt opp, og jeg ble presset fra alle kanter av varme, pulserende kropper. Midt i vognen var det en stang som gikk fra tak til gulv, og jeg stilte meg med magen og brystet tett inntil denne slik at jeg kunne holde meg fast. Det ble fort trangt og varmt i vognen med mennesker tett inntil på alle kanter, og jeg tenkte et øyeblikk at jeg var glad jeg ikke hadde klaustrofobi.

Med et rykk satte t-banen seg i bevegelse, og i samme sekund ble personen bak meg presset tettere mot meg, og en arm kom raskt frem og grep rundt stangen jeg holdt meg fast i. Det var en manns hånd, kraftig og hårete med en stor klokke rundt håndleddet. Jeg kjente til min forlegenhet at kjolen min hadde blitt trukket litt opp bak da vedkommede bak meg ble presset til ryggen min, men mitt forsøk på å snike min ledige hånd bak ryggen og lirke kjolen ned igjen var fåfengt. Det sto noen i veien. "Jaja," tenkte jeg. I denne trengselen er det vel ingen som kan se at jeg ikke har truse på uansett.

Mobilen vibrerte i hånden min. Jeg så ned på den, og fikk et stikk av lykke da jeg så svaret fra den fine gutten: "Jeg er med. Hvor skal vi møtes?" Jeg skrev tilbake at jeg var på t-banen, men at vi kunne møtes på National om 10 min. Raskere svar denne gangen, svaret var kun et smilefjes. Jeg kjente dunkingen mellom beina igjen.

Plutselig stanset t-banen, og lysene blinket for så å forsvinne. T-banevognen var nå helt mørklagt, og menneskene rundt meg ble urolige og sukket utålmodig. Vedkommede bak meg beveget seg, og jeg kunne kjenne at han tok en mobil opp av bukselommen. Den var helt nær baken min, og bevegelsen gjorde at han også berørte meg i det han snek mobilen opp. Jeg stivnet til og kjente at berøringen gjorde dunkingen mellom beina kraftigere. Som på refleks presset jeg baken mitt litt bakover og kjente at jeg presset mot et annet underliv. En manns underliv - bevegelsen min gjorde at noe responderte med å bli en smule stivere. Det gikk noen sekunder, så snek mannen bak meg mobilen sakte ned i bukselommen sin igjen. Deretter kjente jeg en hånd som nølende strøk over det tynne kjolestoffet som omsluttet baken min. Dunkingen mellom beina var nå blitt så kraftig at jeg innbilte meg at alle rundt meg måtte kjenne det. Hånden på baken gled så sakte ned over baken min og plutselig var den under kjolen og inne på den nakne rumpeballen. Jeg kjente en varm pust i nakken i det hånden gled lenger frem og berørte mitt dunkende, glatte kjønn.

Kroppen bak meg presset seg enda nærmere mot meg, og plutselig forsvant hånden. Mannen bak meg presset sin ledige arm rundt midjen min, slik at jeg sto helt presset inn mot kroppen hans, med den ene armen hans som holdt i stangen foran meg, og den andre armen rundt midjen. Det var fortsatt mørkt i kupéen, og menneskene rundt fortsatte å sukke og stønne over at vi sto stille. Men stemmene forsvant etter hvert i det hånden hans gled over magen min og ned under kjolen foran, ned til mitt glatte kjønn. Han spredte kjønnsleppene med to fingre og strøk en tredje finger over klitoris og bakover mot det etter hvert svært våte hullet. Fingeren gled inn i hullet og fremover mot klitoris igjen, og i det han traff det mest følsomme punktet, gispet jeg så høyt at jeg var sikker på alle rundt forsto hva som skjedde. Men summingen av stemmer fortsatte som før.

Den fremmede hånden gned stadig raskere og hardere over klitoris, mens han innimellom snek fingeren bak mot det våte hullet. Jeg kjente pusten hans mot øret mitt, varm og rask, og jeg presset baken min hardere mot skrittet hans. Lemmet hans var nå hardt og stivt mot baken min, og jeg lengtet etter å kjenne det inne i meg. Plutselig fjernet hånden seg, han trakk den sakte tilbake. En bølge av skuffelse strømmet gjennom meg, men ble raskt erstattet av forventning da jeg kjente hvordan han åpnet smekken sin bak meg, og snek det stive, harde lemmet sitt under skjørtet mitt. Jeg lente meg såvidt fremover for å hjelpe ham frem, og spredte beina så mye det gikk. Da han sakte, men bestemt styrte sitt harde, store lem opp i min lengtende, våte grotte, kan jeg sverge på at jeg så stjerner inne i den ellers mørke t-banevognen. Han begynte sakte å støte inn i meg, og jeg kjente fingrene hans snike seg tilbake på plassen sin, over min stive, pulserende klitoris. Med små jukkebevegelser med hoftene støtet han hardt opp i meg, og jeg kjente hvordan beina begynte å svikte under meg. Jeg tviholdt med den ene hånden rundt stangen for å holde meg oppe, i den andre hånden kjente jeg mobilen vibrere - det var nok gått over 10 minutter, og daten min lurte nok på hvor jeg ble av - men akkurat nå var det andre ting som opptok meg. Menneskene rundt oss så ikke ut til å ta notis av at vi - jeg og den fremmede mannen jeg ikke visste mer om enn at han hadde en stor klokke (og en stor, deilig pikk) - var på vei inn i den deiligste orgasme her inne i den mørke t-banevognen. Jeg kjente at jeg var veldig nær til å komme, prøvde å holde igjen, beit meg i leppa og tviholdt rundt stangen, men det var uunngåelig. Kroppen min begynte å skjelve, beina sviktet, det plasket i fitta mi hver gang han støtet inn i meg. I det det svimlet for meg for alvor og jeg trodde jeg kom til å falle sammen, kjente jeg hans sterke arm ta et kraftig tak rundt meg. Han holdt meg oppe mens jeg skalv av ekstase, og jukket kraftig mens jeg kjente pusten hans mot øret mitt ble kortere og mer uregelmessig, og endelig støtet han kraftig og lenge mot meg mens pikken hans sprutet inn i min allerede dyvåte fitte.

I samme sekund kom lyset tilbake i t-banevognen. Jeg stirret andpusten og forskrekket på menneskene rundt meg, men ingen latet til å legge merke til at jeg var nypult av en fremmed mann som jeg ikke en gang hadde sett ansiktet til. Han snek pikken ut av meg og lukket smekken, strøk en siste gang over baken min før han trakk kjolen ned igjen.

I neste øyeblikk kjørte vi inn på perrongen på Majorstuen, og omtrent halvparten av menneskene i vognen forsvant ut i sommersolen. Presset fra menneskene rundt meg forsvant, det samme gjorde han bak meg. Det ble endelig plass til å snu seg, og jeg kikket sjenert og avventende på de resterende menneskene i vognen, uvitende om han som nettopp hadde pult meg til orgasme fortsatt befant seg på t-banen eller om han var gått av. Ingen gjengjeldte blikket mitt, ingen så ut til å vite. Jeg sank sammen på et ledig sete og så på mobilen min. 3 ubesvarte anrop fra han som ventet på Nationalteateret. Jeg ringte opp igjen, og forklarte at det hadde vært stopp, men at jeg var der snart. Han sa han gledet seg til å se meg. Vi la på, og jeg sukket av utmattelse og lykke. Tittet litt på menneskene rundt meg. Rett ovenfor satt en mor med sitt barn. Ved siden av meg satt en forretningsmann og leste Dagens næringsliv. Jeg kvapp til, men det var ikke grunnet overskriftene i avisen om den fallende renten. Det var fordi jeg kjente igjen klokken han bar på håndleddet...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest notetur nomen

Sorry as, men det ække så mørkt på en t-bane som har lyset av...

Dessuten så ville hun vel ha gått av på National leenge før hun kom til tunellen før Majorstua T...

Edit; Men jeg syns altså det var en god idé. Dere skulle ha hatt et egent lite underforum med sånne tekster , der folk kunne poste dem.

Endret av notetur nomen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Edit; Men jeg syns altså det var en god idé. Dere skulle ha hatt et egent lite underforum med sånne tekster , der folk kunne poste dem.

Vi har det, seksualitetsforumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse
AnonymBruker

Ja, MEER!<br /><br /> Anonym poster: 557d81e0a5929aa2000ab14a83614d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Mer<br /><br /> Anonym poster: bb8fc34f7bf8a2b0ee59896c206c5d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...