Mrs. B Skrevet 22. januar 2004 #1 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg ser etter fine, stripete moderne håndklær til å henge ved siden av vasken på badet. På Ikea har de noen fine, bare at jeg synes 50x100 er for stort til å ha som "gjestehåndkle". Helst vil jeg ha med bl.a. røde striper i (gjerne flere farger også). Vet noen hvem som selger sånt? Princess og Kid osv. har jo bare kjedelige håndklær... Legger ved link til Ikea håndklærne så skjønner dere hva jeg ser etter: > Ikea: Pärlhyacint > Ikea: Bergskär Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 22. januar 2004 #2 Del Skrevet 22. januar 2004 Usikker på hvor i hverden du befinner deg, men om du er i nærheten av Oslo, så har de flere lignende håndklær på Steen & Strøm Interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Er veldig interessert i nettbutikker som selger sånt også jeg - både norske og utenlandske. Endret 28. august 2007 av Mrs. B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 23. januar 2004 #4 Del Skrevet 23. januar 2004 Marimekko har røde/hvit-stripete håndklær. Prøvde å finne en link for å vise hvilke jeg mener men jeg finner desverre ikke noe. Artinteriør i Vika (Marimekko Shop Vika) selger iallefall Marimekko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 24. januar 2004 #5 Del Skrevet 24. januar 2004 Er ikke så kjent med Marimekko men Her selger de produkter over nett. Og Her (Bra side forresten, og mye stripete håndklær http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'> ). Og Her Her er noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 24. januar 2004 Takk for linkene, skal se på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå