AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hvor i Oslo finner jeg penere dameklær i store størrelser? Uten at det er uformelige kjerringklær i sekkfasong? Jeg er ute etter klassiske dressbukser og dressjakker som passer for store kvinner med fasong (timeglass/pærefasong),altså jakke som er innvilget i livet. Jeg skulle også hatt noen pene bluser som var innsvinget i livet. Hvor finner jeg dette i størrelse 48, 50 i Oslo? (H&M, Lindex, kappahl etc er ikke alternativer da disse klærne er beregnet på kvinner med eplefasong) Noen som kan hjelpe?
Brimi Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Vet ikke om Oslo har Zizzi jeg, men der har de råfine klær!
LilleBille Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Prøv Alexis motei Skippergata. De har også nettbutikk - og mye av utvalget kan du også finne i album på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Tusen takk! Jeg tar gjerne i mot flere tips
Gjest Spinell Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 His Zizzi kan man fra tid til annen finne et og annet klassisk plagg, men jeg synes de har tapt seg med årene. Det blir mye tunikaer og rare sekker med tights til. Jeansutvalget deres er imidlertid ganske variert, med gode muligheter for de fleste fasonger Jeg støtter forslaget om Alexis. For øvrig er jeg av egen erfaring ikke helt enig med deg i påstanden om Lindex og kroppsfasong. Jeg har eplefasong og finner ikke et eneste plagg som passer der. En venninne som er klassisk timeglass med svært smal midje finner masse klær som sitter som et skudd i Lindex' stormoteavdeling.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Jeg har ett forslag på nettbutikker, handler i 2 norske nettbutikker som jeg liker godt lindex , kvinnemote ellos syns kvinnemote har trendy og klassiske kjoler.. lindex mye søte bluser blant annet, ellos mye fine basic klær
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Tusen takk for gode anbefalinger! Jeg fant mye fint hos Alexis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå