Gå til innhold

Date - antrekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du skal møte dama du har hatt kontakt med og møtt et par ganger, mest sannsynlig er dere klar for noe mer i dag. Dere har aldri diskutert sex eller hva den andre synes er spennende rundt det.

Hun stiller i skjørt og med stay-ups. Hva hun har under får du selvfølgelig ikke vite før du kjenner etter.

Frekt, billig, spennende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Billig, jeg syns Stay-ups er billig og horete.

AnonymBruker
Skrevet

Ehhh..jeg bruker alltid stay ups, rett og slett fordi det er mere behagelig enn strømpebukse som klemmer på magen. Så syns det er helt naturlig jeg. Meen går jo ikke med så korte skjørt at det synes når jeg har det på da..da bruker jeg strømpebukse :)

AnonymBruker
Skrevet

Synlige stay ups er tacky. Virkelig tacky.

Men å bruke det under kjolen uten at det synes før du tar det av - det er noe helt annet.

Skrevet

Hva er stay-ups? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Du skal møte dama du har hatt kontakt med og møtt et par ganger, mest sannsynlig er dere klar for noe mer i dag. Dere har aldri diskutert sex eller hva den andre synes er spennende rundt det.

Hun stiller i skjørt og med stay-ups. Hva hun har under får du selvfølgelig ikke vite før du kjenner etter.

Frekt, billig, spennende?

Har ennå til gode å møte en mann som ikke synes dette er turn-on.

Skrevet

Billig, jeg syns Stay-ups er billig og horete.

Hvorfor i huleste er det horete? Det er da vanlig undertøy, og veldig praktisk siden du ikke får en kant på hoftene/midjen. Jeg går nesten alltid med stay-ups hvis jeg har kjole eller skjørt, men du ser jo ikke at det er det jeg har på meg!

Skrevet

Dette er et bra antrekk for førstesexen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...