Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ser det finnes en liknende tråd om USA, men hva med Canada?

Hvis jeg har med diverse pålegg; kan jeg det uten å skrive det opp på noe skjema? Det er jo ikke fersk mat det er snakk om..? Hvis jeg ikke skriver noe, kan jeg da få bot fks, mens hvis jeg skriver at jeg har med mat så er det ok..?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du til Australia må du krysse av på et skjema at du har mat med.

Skrevet

Men jeg skal til Canada.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skriver at du har mat så blir det tatt fra deg uansett.

Hvis du tar med deg mat uten å opplyse om det kan du få bot om du blir oppdaget. De har agriculture dogs som lukter seg frem til maten din om du er riktig uheldig! Jeg pleier alikevel å gå for denne løsningen og håpe på det beste! Har ikke blitt stoppet hittil.

Skrevet

Hvis du skriver at du har mat så blir det tatt fra deg uansett.

Hvis du tar med deg mat uten å opplyse om det kan du få bot om du blir oppdaget. De har agriculture dogs som lukter seg frem til maten din om du er riktig uheldig! Jeg pleier alikevel å gå for denne løsningen og håpe på det beste! Har ikke blitt stoppet hittil.

Jasså da er det jo ingen vits å skrive noe! Vet du det med sikkerhet? Leste her at de som reiste til USA fint kunne ta med seg mat; de informerte faktisk om det og fikk det igjennom tollen selv om de ble sjekka? Er det strengere i Canada..? Trodde USA var verstingen jeg da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...