Gå til innhold

Herregud så fjortis man blir!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sånn små interessert i en mann siden i fjor, jeg spurte om han ville være med ut å ta en øl, det hadde han veldig lys til, men han styrte på med en dame og ville ikke kjøre dobbelt. Noe jeg syns var veldig ok!

Nå har jeg truffet ham en par ganger igjen, og han flørter med meg! Det slår gnister mellom oss og jeg blir helt mo i knærne. Han gir meg også komplimenter på FB og er kjapp med å kommentere statusene mine.

Jeg vet ikke om han styrer på med den damen enda, men jeg føler det blir for dumt å spørre ham igjen om han vil være med å ta en øl eller noe.... :sjenert: Eller hva tenker dere??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet til han selv kom med spørsmålet, for syns det e ropp til han nå siden du allerede har spurt han.

• Liker 1
Skrevet

På en måte er det vel litt opp til ham å spørre om den ølen, siden du spurte sist og han avslo. På den andre siden tenker jeg at du har lite å tape (bortsett fra evnt ansikt, men det høres ikke sånn ut heller, egentlig). Kanskje du kunne prøvd deg med noe med glimt i øyet ala "driver du fortsatt og styrer med "hun damen" eller kan vi snart få tatt den ølen" ? :)

• Liker 6
Gjest enirac
Skrevet (endret)

Spør han om hvordan det går med han og den andre damen? :sjenert: Om han sier at de ikkje holder på lengre så kan du jo si at tilbudet om den ølen fortsatt gjelder ;)

Endret av enirac
  • Liker 2
Skrevet

jeg ville tenkt at "the ball is in his court" som den over meg skriver.

høres ut som om han er på vei til å spørre snart!

Men hvis du blir utålmodig kan du jo spørre om han vil bli med på noe med deg og vennene dine så blir det ikke så "date" men mange som finner på noe sammen.

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg ville også spurt ham om den andre dama. Da vil du raskest mulig finne ut om døra er åpen.

• Liker 4
Skrevet

pass deg så du ikke blir reserve

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg bare kaster meg ut i det og spør, den som intet våger intet vinner!!! *bruke noen timer på å tøffe meg opp*....

• Liker 2
Skrevet

En liten oppdatering. Han skulle hjelpe meg med å fikse noe, han sa tidligere i dag at det kom til å koste under tusenlappen. Supert sa jeg og da jeg kom tilbake hadde han ikke bare fikset det som vi ble enige om, men også en annen ting, uten at jeg hadde bedt om det.

Jeg spurte om jeg kunne få skryte av ham på FB, uten å tråkke noen på tærne, og da svarte han at det var ingen tær å tråkke på ;).

Og tilslutt, ville han ikke ta betalt for noe...

Så jeg tolker dette veldig positivt! ;)

• Liker 6
Gjest Bandit
Skrevet

En liten oppdatering. Han skulle hjelpe meg med å fikse noe, han sa tidligere i dag at det kom til å koste under tusenlappen. Supert sa jeg og da jeg kom tilbake hadde han ikke bare fikset det som vi ble enige om, men også en annen ting, uten at jeg hadde bedt om det.

Jeg spurte om jeg kunne få skryte av ham på FB, uten å tråkke noen på tærne, og da svarte han at det var ingen tær å tråkke på ;).

Og tilslutt, ville han ikke ta betalt for noe...

Så jeg tolker dette veldig positivt! ;)

Klart dette er positivt. Da ville jeg smidd mens jernet er varmt. :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Woho så flink og tøff du er!

Ingen tær å tråkke på, og ingen betaling og masse flørting! Hva med å be om å i det minste få spandere en øl/middag/et eller annet som betaling?

Selv om det teoretisk er "hans tur" så er jo gutter håpløst ulogiske når det gjelder sånne ting, og som sagt - har du noe å tape? :tommel:

• Liker 3
Gjest hogwash
Skrevet

Woho så flink og tøff du er!

Ingen tær å tråkke på, og ingen betaling og masse flørting! Hva med å be om å i det minste få spandere en øl/middag/et eller annet som betaling?

Selv om det teoretisk er "hans tur" så er jo gutter håpløst ulogiske når det gjelder sånne ting, og som sagt - har du noe å tape? :tommel:

Dette synes jeg var et glimrende forslag, at du kan invitere ham på noe som takk for hjelpen :)

Koselig tråd å lese Sophie-Ann!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tilbød meg å kjøpe en flaske vin, og da sa han: Det tar vi senere :)

Gjest Tidssone
Skrevet (endret)

Til Sophie: høres ut som en bra mann! Han kan flørte, han er nevenyttig, han styrer ikke på med flere samtidig. Yummi!

Bruk vinflasken for det den er verdt!

Endret av Rainbow81
  • Liker 4
Skrevet

Vi har mange felles venner, og alle snakker så varmt om ham :)

• Liker 1
Skrevet

Vi har mange felles venner, og alle snakker så varmt om ham :)

Han høres ut som en bra mann ut fra det lille du har fortalt!

Hold oss oppdatert da :)

• Liker 1
Skrevet

Så gøy Sophie-Ann! :) Hold oss oppdatert? :)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rainbow81, mod.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...