AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Har drevet med nettdating tidligere en gang også men hver gang er de eneste som viser interesse i meg personer som jeg ikke finner attraktive i det hele tatt. Jeg er ikke kravstor og forventer noe modeller, jeg ønsker bare at jenta skal se midt på treet ut hvertfall. Kan godt hende jeg tror jeg ser bedre ut enn jeg faktisk gjør, men jeg har fått noe komplimenter i løpet av livet basert på utseende så tror ikke jeg ser ut som frankensteinmonsteret. Kan grunnen til dette være at de mindre attraktive damene sender ut meldinger til alle mennene i håp om å finne noen som ikke er så spesifikke på utseende? Eller at jeg kanskje virker mer oppnåelig enn andre? Uansett veldig irriterende for jeg ønsker å finne noen som finner meg attraktiv, men som jeg også synes er attraktiv. Har lite date-erfaring og gikk fort in i et forhold hvor jeg ikke egentlig var veldig tiltrukket av dama og det endte bare dårlig. Det kan godt hende at disse kvinnene som tar kontakt er fantastiske personer, er ikke det det står på. Ønsker bare at noen jeg faktisk liker utseende på hadde tatt kontakt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 På nettdating er det sånn at de fine kvinnene blir kontaktet hele tiden, så de rekker ikke å sende ut meldinger selv, derfor er det stort sett bare mindre attraktive kvinner som sender meldinger. Det er jo bare å blokkere de du ikke liker. Som mann må du belage deg på å ta kontakt selv. 3
Envy Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Som AB over sier, kan ikke du heller ta kontakt selv med de damene du finner attraktive da, i steden for å sitte og vente på post? Du må jo ikke svare de du ikke finner interessante, eller bare svare kort at det er hyggelig med post, men at du dessverre ikke er interessert i videre kontakt.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Mulig å ta en titt på profilen din? 1
eva-80 Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Hva med å evt skrive ned visse kriterier om utseendet som du ønsker som krav ? ( f.eks. slank, langt hår, uten briller, eller hva det måtte være som du finner uattraktivt. ) 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Du driver nå med nettdating og får bare meldinger fra uattraktive kvinner.... Stakars deg! Regner med det er en grunn til at du dater på nettet, kansje du skal vurdere å date på et skikkelig vis da? Nettdating er bare desperat i mine øyne.
Gjest "gjest" Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Kanskje TS ikke er så fin som han tror han er. 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 TS her Det jeg og lurer på, tror ikke jeg er noe mer enn midt på treet men trodde jo at det skulle være nok for at jenter som også er midt på treet skulle tatt kontakt om de fant profilen min interessant.
Gjest KateW Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 (endret) De gangene jeg har prøvd meg på nettdating, får jeg ikke noen brev, ei heller noen besøkende. Så jeg aner ikke. IRL regnes jeg som attraktiv blant menn, og jeg har også blitt sjekket opp IRL av menn som har skrevet til meg på nettet at jeg ikke skaper noen "gnist" hos dem. Det syns jeg er fascinerende. Kanskje de uattraktive nett-damene egentlig er scoop? Endret 20. april 2012 av KateW 1
micromaya Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 TS her Det jeg og lurer på, tror ikke jeg er noe mer enn midt på treet men trodde jo at det skulle være nok for at jenter som også er midt på treet skulle tatt kontakt om de fant profilen min interessant. Uten at jeg er noen ekspert på området, så tenker jeg at man gjerne tar kontakt med folk man føler er på samme nivå som en selv? Så da anser vel disse damene både seg selv og deg for å være midt på treet. Min teori. 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Kanskje TS ikke er så fin som han tror han er. 1
*Vilje* Skrevet 20. april 2012 #13 Skrevet 20. april 2012 Du er ikke alene TS! Det er vel sånn for de fleste som får meldinger; veldig få er interessante. Min erfaring er at det går bedre om jeg kontakter de jeg synes er attraktive selv. Kanskje profilbildet ditt ikke er bra nok? Tror du på de fleste nettsteder kan sjekke hvem som har sett på profilen din, det kan gi deg en pekepinn om hvor kjekk de synes du er ut i fra bildet. Om attraktive jenter har vært innom profilen din kan det være profilteksten du kanskje må jobbe med i stedet.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #14 Skrevet 20. april 2012 TS her Er en mix mellom hvem som har sett profilen av attraktive og ikke attraktive, de fleste tar aldri kontakt og de få jeg har fått melding fra er enten ikke interessante eller så blir det bare kanskje en melding eller to før det stopper.
*Vilje* Skrevet 20. april 2012 #15 Skrevet 20. april 2012 Da var de kanskje ikke så interesserte i utgangspunktet og noen "bedre" dukket opp. Eller det kan være noe med både profilteksten din og deretter hvordan du kommuniserer i meldinger etterpå. Jeg har vært innom profiler til endel menn som ser helt greie ut, men de har ingenting i profilteksten eller bilder i albumet som det er lett å kommentere på. Profiler med tekst á la "liker å trene og slappe av på sofaen innimellom" og annet som "alle" gjør er det vanskelig å stille spørsmål til/kommentere. Så da blir det til at jeg kanskje kontakter en annen med en bedre profil. Når det gjelder meldinger du skriver; har du med spørsmål? Her er det også endel som er flinke til å skrive om seg selv men glemmer å spørre om den andre. Vet ikke om dette gjelder deg men dette har fått meg til å stoppe å skrive flere ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #16 Skrevet 20. april 2012 TS her Prøver alltid å stille spørsmål og ha flyt i meldingene ja
*Vilje* Skrevet 20. april 2012 #17 Skrevet 20. april 2012 Vel da har du samme problemet som en hel del andre... Antagelig får de fleste jentene du synes er attraktive så mye meldinger at de ikke har behov for å "jakte" selv. Go hunt!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #18 Skrevet 20. april 2012 Kanskje TS ikke er så fin som han tror han er. Tja... De fleste har vel en ganske enkel referanse i så måte kalt det "virkelige liv"... Hvis de damene TS dater som han ikke har møtt på nett er mer attraktive enn de som kontakter han på nett har han grunn til å tenke at sukker-damene ikke er bra nok. Klarer han aldri å date bedre IRL heller så er du nok inne på noe...
Sommee Skrevet 20. april 2012 #19 Skrevet 20. april 2012 Tja... De fleste har vel en ganske enkel referanse i så måte kalt det "virkelige liv"... Hvis de damene TS dater som han ikke har møtt på nett er mer attraktive enn de som kontakter han på nett har han grunn til å tenke at sukker-damene ikke er bra nok. Klarer han aldri å date bedre IRL heller så er du nok inne på noe... Tror de fleste menn får seg en overraskelse i starten på nettdating, meg inkludert, mtp. hvilke damer man ikke får svar fra, og hvilke man får mld fra. Det gjelder å legge følelser vekk til daten er i boks. Jeg brukte et par mnd på å utvikle profilteksten, mld teknikk, og finne de beste bildene. Sakte men sikkert ble kvaliteten på damene jeg datet bedre og bedre:-)
Reaper Skrevet 20. april 2012 #20 Skrevet 20. april 2012 Har drevet med nettdating tidligere en gang også men hver gang er de eneste som viser interesse i meg personer som jeg ikke finner attraktive i det hele tatt. Jeg er ikke kravstor og forventer noe modeller, jeg ønsker bare at jenta skal se midt på treet ut hvertfall. Prøv å skrive at du er rik og berømt, så får du masse meldinger fra de "fineste". Fucking whores. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå