AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Milledgeville Superior Court Judge Lloyd G. Connelly today sentenced Salecia Johnson, 6, to 50 years to life in prison for tearing items off the walls and throwing books and toys in an outburst Friday at Creekside Elementary School. Vel, ikke helt sant. Men dette er sant Salecia Johnson, 6, was accused of tearing items off the walls and throwing books and toys in an outburst Friday at Creekside Elementary School in Milledgeville, according to a police report. Hva gjør du hvis en 6-åring er litt vanskelig i timen? Du ringer selvsagt politiet, som setter håndjern på seksåringen og kaster henne på glattcelle, og forteller henne "rettighetene hennes". Hvertfall hvis du er amerikaner.
LittleJ Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 HaHa, det der leste jeg om for en stund siden! Er en ell annen stat ell by som har innført noen litt drøye regler for å holde elever i tøylene, helt vilt!
Gjest enirac Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Det der er jo heilt sinnsjukt! Då burde de heller kontakte foreldrene. Fy søren..
frøkna Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 hvorfor skriver du "dømt til livsvarig fengsel"? jeg leste artikkelen og hun ble hentet av foresatte like etter. Jeg støtter ikke hendelsen, men det du skriver er jo feilinformert.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 hvorfor skriver du "dømt til livsvarig fengsel"? jeg leste artikkelen og hun ble hentet av foresatte like etter. Jeg støtter ikke hendelsen, men det du skriver er jo feilinformert. Hvorfor står det i sitatet over at hun fikk livsvarig da? Noen som har link til saken?
frøkna Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3378698.ece Amerikanere er kanskje drøye men ikke så drøye at en 6-åring får livsvarig fengsel. Tror TS got a little carried away...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Hvorfor står det i sitatet over at hun fikk livsvarig da? Fordi hun fikk det. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Med tanke på hvor mange foreldre som lar "englebarna" ture frem som de vil, så kan jeg skjønne at det til tider kan være nødvendig å innføre slike ekstreme regler for å faktisk bli kvitt uønsket oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Med tanke på hvor mange foreldre som lar "englebarna" ture frem som de vil, så kan jeg skjønne at det til tider kan være nødvendig å innføre slike ekstreme regler for å faktisk bli kvitt uønsket oppførsel. Ingenting virker så oppdragende som å kaste et barn i fengsel, sant? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 At de ringte politiet synes jeg er litt drøyt, men hvordan politiet handlet ser jeg ingen problem i. De handlet akkurat slik reglementet sier at de skal gjøre..
Askael Skrevet 20. april 2012 #13 Skrevet 20. april 2012 Husk at i USA saksøkes det over en lav sko, og dersom de ansatte på skolen legger en finger på et utagerende barn, så kan de fort ende opp med et søksmål på seg. Jeg tror nok det har noe med den økende tendensen til å la politiet ta seg av elever å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå