AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 hvilket land ble paradise hotel sendt først?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 USA, flere år før det kom til Skandinavia, husker jeg ble litt overrasket da samme konseptet kom hit så lenge etterpå. Husker godt Charla, og Dave med mannepuppene han ble mobbet for.
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 de fleste sånne program kommer fra USA ungkaren også 1
Gjest Raindrops Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 USA, flere år før det kom til Skandinavia, husker jeg ble litt overrasket da samme konseptet kom hit så lenge etterpå. Husker godt Charla, og Dave med mannepuppene han ble mobbet for. Haha, det husker jeg også 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Pradise hotel med Carla og de, DET var program det! Det skandinaviske blekner i forhold. Der borte var det drama og intriger, for å si det sånn. Her fokuseres mest på bortkomne unge idioter hvis største drøm er å drite seg ut på tv.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 USA, flere år før det kom til Skandinavia, husker jeg ble litt overrasket da samme konseptet kom hit så lenge etterpå. Husker godt Charla, og Dave med mannepuppene han ble mobbet for. Herlige minner. Husker spesielt hun her:
Infantata Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Herlige minner. Husker spesielt hun her: Fantastisk! Tror hele sesongen er lagt ut på youtube også.
Gjest Raindrops Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Haha, fant episodene, introen gjorde meg igrunn litt nostalgisk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå