Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har lysst å være ekstra fin på dagen vår, men er fortsatt usikker på hva hun skal ha. Vet dere hva deres mødre skal ha på? I så fall hva? Tenkte jeg skulle tipse moren min litt. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min skal ha kjole,men aner ikke hvilken..Hun skal til thailand i feb,så kan jo hende hun får seg sydd en der..

Skrevet
Flott link :D

Hah! Skal se kjolen til mammaen min du :D

*Tex er stolt av sin flotte mamma*

Skrevet

Mother of the bride:Kunne vi ha sett hva du skal ha på deg da?? :D

Skrevet

Mammaen min snakker om å få sydd ny selskapskjole til bryllupet - men hun har fem-seks flotte kjoler fra før, så jeg skjønner ikke at hun skulle trenge det. Regner med svigermor kommer i bunad til kirke og skifter til selskapsantrekk før middagen.

Skrevet

Siden mamman min og forloveden min er såååå gode venner så vet jeg sannelig ikke hva som skjer... Men håper jo hun kommer.. Og at hun ikke kler seg i det hvitbeige settet sitt da... :roll: Hun har jo bunad, men jeg regner med hun blir å ta noe annet på seg den dagen. :)

Skrevet

Min mor har kjøpt den nydelige festkjolen :D

Skrevet

Min mamma kommer til å ha bunad (Lofotbunad) i kirken og under middagen, men deretter skifte - og til hva vet vi ikke ennå. Hun skal komme hit også skal vi finne en sammen. For som hun sier; "Jeg finner bestandig noe fint sammen med Ibe, men aldri når jeg handler alene." :kul:

Skrevet

Mamma skal ha på seg en rød selskapskjole hun kjøpte i sommer. Har ikke sett den, men den høres veldig fin ut da :D

Skrevet

De har ihvertfall et veldig godt utvalg av selskapskjoler på Kristins, det så jeg idag da jeg var med min kjære for å finne tøy til han....

Skrevet

Mamma kjøpte seg en nydelig kjole (egentlig langt skjørt og overdel) i sommer, den går i en dyprød tone og er rålekker på henne. Og som moren min er kanskje mer opptatt av: den er behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...