Paw Skrevet 24. april 2012 Forfatter #21 Skrevet 24. april 2012 Og twitter! Så man kan følge Politiet
Gjest padawan Skrevet 24. april 2012 #22 Skrevet 24. april 2012 noen som vet om det finnes duganes offline ordbok for norsk <-> engelsk?
Yme Skrevet 24. april 2012 #23 Skrevet 24. april 2012 ALLE som har iPhone, må ha denne appen!! http://ocarina.smule.com/ 3
LadyGrey Skrevet 24. april 2012 #24 Skrevet 24. april 2012 Jeg bruker disse appene en del.. - Spotify - RunKeeper - Instagram - Facebook - MobilBank - Wordfeud - Bil og henger - Shazam - VG Pent.no - TVguiden - VG
Gjest padawan Skrevet 25. april 2012 #25 Skrevet 25. april 2012 Lastet ned appen til VisitOslo i dag og ble ganske imponert. tror jeg skal være flinkere til å være turist i egen by med denne.
Lutetium 71 Skrevet 25. april 2012 #26 Skrevet 25. april 2012 ALLE som har iPhone, må ha denne appen!! http://ocarina.smule.com/ SChtilig! Og enkelt.
Blod Skrevet 2. mai 2012 #27 Skrevet 2. mai 2012 - Flashlight - Radio - TVguiden - Period Diary - Spotify - Tumblr - Formspring - Facebook - Skype - Days until - Kabal - Sudoku - Papi spill - Bloons Tower Defense - iJewels - Coin Dozer - Diner Dash - TripleTown - Gold Miner - Parking free - Running Fred - Smash Cops - Clear Vision
gohege Skrevet 3. mai 2012 #28 Skrevet 3. mai 2012 Nike traning club! Tør å påstå at dette er den beste treningsappen til iPhone, med mange varierte og "uvante" øvelser, forskjellige vansklighetsgrader, belønninger og til og med egen "trener" som pusher deg under økten! Denne appen inneholder flest styrkeøvelser, men med Runkeeper i tillegg får man kondisjon i tillegg. Ser at andre har anbefalt Runkeeper også, men om man sammenligner den med Nike sin blir den nesten simpel i forhold. Andre apper man burde få med seg er de appene til mobilforbruket, diverse fotoapper (finnes mange!), facebook, twitter, facebook sin messenger, finn iPhone, barcode, iBooks, Fill up block, diverse radiokanaler, og for de som er like uheldige som jeg nå om våren, Pollenvarsel! Mest geniale appen for oss allergikere! 2
Paw Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #29 Skrevet 5. mai 2012 Nike training club, er det den som fulgte med på Iphonen? Har en Nike+ her. Som jeg prøvde. Da fikk jeg beskjed om å "gå rundt" for å få igang greia. Ble jo svimmel tilslutt. Gikk flere km, enda ingen reaksjon fra greia. Lastet ned hittil Latter, VisitOslo, Filmweb og Tvguiden. Lurer på tips til beste side med mattips ? Er det Matprat som er best? Og hva er denne sleeptalk appen ? Tar den opptak hvis man snakker i søvne ?
Mynona Skrevet 5. mai 2012 #30 Skrevet 5. mai 2012 Nike training club, er det den som fulgte med på Iphonen? Har en Nike+ her. Som jeg prøvde. Da fikk jeg beskjed om å "gå rundt" for å få igang greia. Ble jo svimmel tilslutt. Gikk flere km, enda ingen reaksjon fra greia. Lastet ned hittil Latter, VisitOslo, Filmweb og Tvguiden. Lurer på tips til beste side med mattips ? Er det Matprat som er best? Og hva er denne sleeptalk appen ? Tar den opptak hvis man snakker i søvne ? Ehh.. du hadde den duppeditten i skoen eller?? :gjeiper: Sleeptalk tar om hvis man snakker i søvne ja. Ganske gøy å høre på dagen etter
Paw Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #31 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Ehh.. du hadde den duppeditten i skoen eller?? :gjeiper: Neinei, jeg holdt den i hånda Er det noen som har prøvd Nødt eller Sannhet-appen? Partygreia. Var ingen kommentarer under den.. Endret 5. mai 2012 av Paw
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå