Chocoholic Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Jeg har langt, sunt hår fra før av og har ganske mange produkter jeg liker, men vi er vel alle på jakt etter det magiske produktet som skal gjøre at vi ser fantastiske ut? Jeg er nå gått lei av fuktighetskurene jeg har, og jeg synes håret mitt er blitt vant til produktene. Nå når de er tomme vil jeg prøve en annen. De siste jeg prøvde var Joico intense hydrator og Redken All Soft intense creme. Jeg bruker allerede proteinkur og mange andre greier, men jeg trenger en ny fuktighetskur. Noen som har en god en å anbefale? Må gi myyye fukt, og helst ikke tynge ned håret, men det går greit om det gjør så lenge det er nærende nok. Må gjøre håret mykt og løsne eventuelle floker uten at det er nødvendig å rive i håret.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Har du prøvd moroccanoil? Nå er jo ikke det er kur da, men leave in produkt. Men jeg har naturlig krøllete og tørt hår, og håret mitt har blitt mye bedre etter jeg begynte å bruke den etter hver hårvask
Chocoholic Skrevet 19. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2012 Har du prøvd moroccanoil? Nå er jo ikke det er kur da, men leave in produkt. Men jeg har naturlig krøllete og tørt hår, og håret mitt har blitt mye bedre etter jeg begynte å bruke den etter hver hårvask Ja, jeg har prøvd moroccanoil bruker olje fast etter hårvask.
laperla Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Har nylig gått til innkjøp av Intense hydrating mask fra Maroccanoil, og den virker svært bra. Bruker også oljen i lightversjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå