Gå til innhold

Kvinner som kan dette med å skrubbe kjeler.

Gjest Torgeir

24 stemmer

1. 1. Kvinner som virkelig kan skrubbe kjeler: Hot or not?

• Hot
      15
    • Spiller ingen rolle
      7
    • Not
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan

hahahaha... javel :gjeiper: den blir like fin om man skrubber den med litt hat :tongue:

Jeg vil heller anbefale å skrubbe kjeler hvis man er inderlig irritert for et eller annet, og tar ut krefter og sinnaenergi på kjelene :fnise: .

ja hehehe. en i familien gjør det. jeg må holde latteren inne når jeg ser på :fnise:

Nu vel. Dersom dere absolutt skal være snurte når dere skrubber kjeler så får dere vel bare være det, men sexy er det ikke. Nei, mye mer sexy med ei som gjør det med kjærlighet og ikke minst en brennende iver (gjerne i bare undertøyet).

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mildrid

Når jeg leste beskrivelsen så jeg for meg bestemor. Hun skubber kasseroller med en slik kraft og kjærlighet bare bestemødre kan. Ikke veldig seksuelt dog ;)

Dessverre er det ikke noe jeg har arvet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Når jeg leste beskrivelsen så jeg for meg bestemor. Hun skubber kasseroller med en slik kraft og kjærlighet bare bestemødre kan. Ikke veldig seksuelt dog ;)

Kanskje bestefaren din syns det? Pleide han å klapse bestemora di på rumpa når hun var ferdig med oppvaksen eller han var ferdig å spise?

Dessverre er det ikke noe jeg har arvet.

Det er jeg rimelig sikker på at du har. Har noen gang prøvd? Med kjærlighet og innlevelse, mener jeg?

Endret av Maruwan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehehe. en i familien gjør det. jeg må holde latteren inne når jeg ser på :fnise:

Ha ha, skal vedde for at de er enda finere enn kjelene til den sexy dama til Maruwan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mildrid

Kanskje bestefaren din syns det? Pleide han å klapse bestemora di på rumpa når hun var ferdig med oppvaksen eller han var ferdig å spise?

Det er jeg rimelig sikker på at du har. Har noen gang prøvd? Med kjærlighet og innlevelse, mener jeg?

Nei, aldri. Han er nok ikke typen til slik usømmelig oppførsel :ler:

Personlig bruker jeg vaske kjeler med en vis irritasjon over at ingen andre tar dem ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Hjemme hos meg åpner jeg en dør som det står Miele inni. Jeg plasserer kjelen på en hylle, lukker den nevnte døra, trykker på noen knapper og to timer etterpå - Voilà - har jeg en gullende ren kjele.

Du må vel ha i oppvaskmiddel i det lille rommet i døra før du setter i gang maskinen :fnise:

Nei vett'u hva! Det prøvde jeg en gang, en dæsj oppvaskmiddel (eller Zalo om du vil) og hele boksen blåste såpebobler i ei uke etterpå. Makan! :gjeiper:

Nettopp! Der har vi det igjen: Til og med når det gjelder oppvaskmaskin så ligger det i deres natur å traktere denne bedre enn det vi gjør. Og oppvaksmaskinen er jo tilogmed en ganske ny oppfinnelse, så det her syns jeg var fiffig å tenke på!

Spot-on!

Det er takken for alt vi menn finner opp/har funnet opp for å gjøre kvinners hverdag enklere. At vi aldri lærer! Når de slipper å bruke energi på kjeleskrubb, klesvask, klesrulling, bærplukking, vedsanking og strikking/sying så kanaliserer de i stedet den ikke ubetydelige mengde energi inn mot hakking, klaging, masing, shopping og for ikke å snakke om timevis med titting på helt meningsløser TV programmer som handler om intriger, tapt kjærlighet, utroskap, slanking og hva vet ikke jeg.

Nei BaktusBror, den som levde på 50 tallet du............ :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei vett'u hva! Det prøvde jeg en gang, en dæsj oppvaskmiddel (eller Zalo om du vil) og hele boksen blåste såpebobler i ei uke etterpå. Makan! :gjeiper:

Spot-on!

Det er takken for alt vi menn finner opp/har funnet opp for å gjøre kvinners hverdag enklere. At vi aldri lærer! Når de slipper å bruke energi på kjeleskrubb, klesvask, klesrulling, bærplukking, vedsanking og strikking/sying så kanaliserer de i stedet den ikke ubetydelige mengde energi inn mot hakking, klaging, masing, shopping og for ikke å snakke om timevis med titting på helt meningsløser TV programmer som handler om intriger, tapt kjærlighet, utroskap, slanking og hva vet ikke jeg.

Vil du ha en klem, Gorgonzola? :klem::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Det tenker jeg ofte og det er ikke tull en gang, ikke det minste ironisk eller sarkastisk. Når jeg leser disse husmorbøkene fra 50-tallet så tenker jeg på hvor utrolig heldige bestefedrene våre var, men det kan jeg så klart ikke fortelle en dame i dag uten at hun hugger hodet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Det tenker jeg ofte og det er ikke tull en gang, ikke det minste ironisk eller sarkastisk. Når jeg leser disse husmorbøkene fra 50-tallet så tenker jeg på hvor utrolig heldige bestefedrene våre var, men det kan jeg så klart ikke fortelle en dame i dag uten at hun hugger hodet av meg.

Jeg tuller heller ikke, ihvertfall ikke med det der... :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tror du bestemødrene alltid syntes de var så heldige? Har du lest andre bøker enn "husmorbøker"? Bøker som er skrevet av kvinner, Amalie Skram, Cora Sandel osv.? Jeg som kvinne er utrolig glad for at jeg lever idag og ikke er påtvunget det åket som tidligere tiders kvinner hadde hengende over seg.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Tror du bestemødrene alltid syntes de var så heldige?

Nei, sikkert ikke alltid men sånn er det vel i dag også. Men bestemora mi var nok lykkelig og bestefaren min var definitivt en bra mann tvers igjennom.

Uansett er jeg ikke rik nok til å kunne få i stand en sånn ordning for mitt eget liv, hvor hun er hjemme og jeg går på jobb. Alternativet er å finne meg en rik dame sånn at jeg kan være hjemme.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, sikkert ikke alltid men sånn er det vel i dag også. Men bestemora mi var nok lykkelig og bestefaren min var definitivt en bra mann tvers igjennom.

Uansett er jeg ikke rik nok til å kunne få i stand en sånn ordning for mitt eget liv, hvor hun er hjemme og jeg går på jobb. Alternativet er å finne meg en rik dame sånn at jeg kan være hjemme.

Du som selv er mann, er du i stand til å forstå hvordan det er å være økonomisk avhengig av en mann, hvor ydmykende det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Du som selv er mann, er du i stand til å forstå hvordan det er å være økonomisk avhengig av en mann, hvor ydmykende det kan være?

Snakk for deg selv, det er mange som opplever det alt annet enn ydmykende for å si det sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Snakk for deg selv, det er mange som opplever det alt annet enn ydmykende for å si det sånn.....

Jeg har aldri vært i den situasjonen, jeg har min stolthet over alltid å ha klart meg selv økonomisk. Men jeg har venninner som må spørre pent om å få penger til en kinobillett for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Det der er bare stoltheten som snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Det der er bare stoltheten som snakker.

Ville du likt å være økonomisk avhengig av en kvinne og hennes velvilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Ville du likt å være økonomisk avhengig av en kvinne og hennes velvilje?

Hvorfor ikke? Kan alltids klare meg selv dersom det skulle gå skeis. Hadde faktisk vært helt glimrende. Så kunne jeg slutta i jobben og drevet med musikk på heltid.

Regner også med at hennes vilje hadde vært ganske så vel, i og med at jeg allerede hadde valgt henne.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...