Gå til innhold

Kvinner som kan dette med å skrubbe kjeler.

Gjest Torgeir

24 stemmer

1. 1. Kvinner som virkelig kan skrubbe kjeler: Hot or not?

• Hot
      15
    • Spiller ingen rolle
      7
    • Not
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan

Dere menn på forumet (men gjerne også dere kvinner), hva syns dere om kvinner som virkelig kan dette med å skrubbe kjeler, kopper og kar? Og da mener jeg ikke sånn "kan det" på en vanlig måte, for å skrubbe en kjele er jo noe alle egentlig kan, til og med jeg.

Med "kan det" mener jeg at hun virkelig legger sjela si i det å få skrubbet kjelene gullende reine, all sin stolthet og all sin kjærlighet, slik bare en kvinne kan. Jeg snakker om damer som kan skrubbe kjeler med en øm men samtidig fast hånd, slik at kjelene forblir som nye samtidig som de er gullende reine (er jo irriterende for en mann å måtte gå til innkjøp av nye kjeler hver gang det er Valentine's Day eller hun har bursdag eller noe sånn og like irriterende er det med konsekvent skitne kjeler).

Personlig syns jeg det er veldig sexy, men hva syns dere andre?

OPPDATERING:

Dere kvinner kan også gjerne svare i pollen. Bare snu scenarioet til menn som driver med manneting og som gjør dette med overbevisning, som f.eks. det å skifte dekk eller skyte en bjørn eller noe.

Endret av Maruwan
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Wow!

Enten så har du en aparte fetisj eller så gjør du et tappert forsøk på å erte på deg mange brukere.

Jeg har forøvrig INGEN mening om temaet.

Hjemme hos meg åpner jeg en dør som det står Miele inni. Jeg plasserer kjelen på en hylle, lukker den nevnte døra, trykker på noen knapper og to timer etterpå - Voilà - har jeg en gullende ren kjele.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Wow!

Enten så har du en aparte fetisj eller så gjør du et tappert forsøk på å erte på deg mange brukere.

Hva er en "aparte fetisj"?

Hjemme hos meg åpner jeg en dør som det står Miele inni. Jeg plasserer kjelen på en hylle, lukker den nevnte døra, trykker på noen knapper og to timer etterpå - Voilà - har jeg en gullende ren kjele.

Du vil også ende opp med ødelagte kjeler som du må bytte ut. Men i det minste har du noe å se fram til den dagen singeltilværelsen er over :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg jeg TS.

Du skal se herr Aldrisur når han i dyp konsentrasjon, svett i nakken og med rørleggersprekken godt synlig, skrubber gulvet! Han er skikkelig sexy! :rodmer:

Og jeg mener det. :hjerter:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Tråden flyttet til Skråblikk da den er svært lite seksuell.

Lille-pus (mod)

Hva? Spørsmålet er jo om det er "hot or not"? Altså: sexy eller ikke? Og ingenting setter min libido bedre i sving enn en dame som virkelig kan dette med å skrubbe en kjele.

Seksual-diskriminering, kaller jeg dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Forstår deg jeg TS.

Du skal se herr Aldrisur når han i dyp konsentrasjon, svett i nakken og med rørleggersprekken godt synlig, skrubber gulvet! Han er skikkelig sexy! :rodmer:

Og jeg mener det. :hjerter:

Takk! Ja, du forstår :yvonne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden flyttet til Skråblikk da den er svært lite seksuell.

Lille-pus (mod)

Det var den vel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dere menn på forumet (men gjerne også dere kvinner), hva syns dere om kvinner som virkelig kan dette med å skrubbe kjeler, kopper og kar? Og da mener jeg ikke sånn "kan det" på en vanlig måte, for å skrubbe en kjele er jo noe alle egentlig kan, til og med jeg.

Med "kan det" mener jeg at hun virkelig legger sjela si i det å få skrubbet kjelene gullende reine, all sin stolthet og all sin kjærlighet, slik bare en kvinne kan. Jeg snakker om damer som kan skrubbe kjeler med en øm, men samtidig fast, hånd slik at kjelene forblir som nye samtidig som de er gullende reine (er jo irriterende for en mann å måtte gå til innkjøp av nye kjeler hver gang det er Valentine's Day eller hun har bursdag eller noe sånn og like irriterende er det med konsekvent skitne kjeler).

Hjelpe meg, hva har du fått i deg i dag? Kvinner skrubber kjeler med kjærlighet og stolthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Hjelpe meg, hva har du fått i deg i dag? Kvinner skrubber kjeler med kjærlighet og stolthet?

Ok, beklager: "Ekte kvinner". Det burde jeg selvsagt ha poengtert, så her tar jeg 100% selvkritikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Wow!

Du må vel ha i oppvaskmiddel i det lille rommet i døra før du setter i gang maskinen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ok, beklager: "Ekte kvinner". Det burde jeg selvsagt ha poengtert, så her tar jeg 100% selvkritikk.

Da er nok ikke jeg ekte. Uffameg, hvordan skal det gå med meg :grine: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Du må vel ha i oppvaskmiddel i det lille rommet i døra før du setter i gang maskinen :fnise:

Nettopp! Der har vi det igjen: Til og med når det gjelder oppvaskmaskin så ligger det i deres natur å traktere denne bedre enn det vi gjør. Og oppvaksmaskinen er jo tilogmed en ganske ny oppfinnelse, så det her syns jeg var fiffig å tenke på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Da er nok ikke jeg ekte. Uffameg, hvordan skal det gå med meg :grine: ?

Tror ikke det er noe problem. Det er nok akkurat som med svømming: Første gangen du hopper uti vil du kjapt finne ut at dette har du jo egentlig kunnet hele livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nettopp! Der har vi det igjen: Til og med når det gjelder oppvaskmaskin så ligger det i deres natur å traktere denne bedre enn det vi gjør. Og oppvaksmaskinen er jo tilogmed en ganske ny oppfinnelse, så det her syns jeg var fiffig å tenke på!

Var jeg ikke glup nå? Jeg som ikke har oppvaskmaskin engang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Maruwan

Var jeg ikke glup nå? Jeg som ikke har oppvaskmaskin engang. :fnise:

Jo, du var veldig glup. Og takk for oversettelsen av "aparte" også, forresten. Trodde først det hadde noe med leiligheter å gjøre.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

hahahaha... javel :gjeiper: den blir like fin om man skrubber den med litt hat :tongue:

Jeg vil heller anbefale å skrubbe kjeler hvis man er inderlig irritert for et eller annet, og tar ut krefter og sinnaenergi på kjelene :fnise: .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg vil heller anbefale å skrubbe kjeler hvis man er inderlig irritert for et eller annet, og tar ut krefter og sinnaenergi på kjelene :fnise: .

ja hehehe. en i familien gjør det. jeg må holde latteren inne når jeg ser på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...