Gjest Cessie Skrevet 19. april 2012 #1 Del Skrevet 19. april 2012 Satser på at dette kan være riktig forum... Jeg er ute etter en gave som jeg kan bestille på nettet (eventuelt pr. telefon) og som blir levert på døra til mottaker. Vet at det går an med blomster, men tenkte at det kanskje finnes andre ting også. Jeg tenker altså ikke på å sende gave i posten, men å få gaven levert hos mottaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. april 2012 #2 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) polvarer går jo ann å bestille og få på døra, men jeg kommer ikke på noen hus/hage ting.. Endret 19. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cessie Skrevet 19. april 2012 #3 Del Skrevet 19. april 2012 Polvarer hadde vært midt i blinken, skal sjekke ut det. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. april 2012 #4 Del Skrevet 19. april 2012 Polvarer hadde vært midt i blinken, skal sjekke ut det. Tusen takk. her er nettbutikken: http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/;pgid=KDlIlR0P8ZxSR0EKznIP3.0d0000ecMvBXbI;sid=GxtdnBW_yS5dnFovfbr5r9K1fOBUbNQzGV8= du skrev denne tråden inne på hus og hage rommet, men det var kanskje ikke det du mente? for så vet så går det jo ann å bestille det meste fra nett, for du må jo skrive inn hvem som skal betale, og så må man skrive inn chipping-adress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå