Gå til innhold

Hvor best kjøpe billetter til Disneyland Paris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi tenker å ta en langhelg i Paris en gang tidlig i sommer og fordi vi er ganske reisevante og med lave krav til hotell, tenker vi å bo billigst mulig siden vi heller bruker mer tid på opplevelser.

Med barn faller det oss naturlig å tenke en dag eller to (er én dag alt for lite? Barnet er 5 år) i Disneyland Paris. Jeg ser det går tog dit fra Paris sentrum. Men hvor finner vi billetter? Selges dette billigere på nett enn fra en sjappe i byen / ved inngangen?

Tusen takk for tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lønner seg iallefall å ha forhåndskjøpte billetter da køen blir veldig lang. Tror også det holder med én dag for et så lite barn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært dere flere ganger og kjøpt ved inngangen hver dag. De er såpass dyre at jeg ikke ville kjøpe før jeg visste at alt gikk som planlagt med fly osv. Har ikke vært spesielt lange køer de gangene jeg har vært der. Men det kan sikkert variere etter sesong.

Gjest Møremor
Skrevet

Vi kjøpte billetter på hotellet. Man kan også kjøpe på togstasjoner og reisebyråer, mener jeg. Vil du ha billettene på forhånd kan du bestille dem på en nettside også. Men tror ikke det blir billigere.Var i påsken, og det var lite kø, vi gikk rett inn. Kjekt å putte billettene i fast pass-automater dersom det er ting man ønsker å bli med på. Finnes på noen av karusellene etc. Da får du lapper der det står når du skal komme tilbake, så kan du gå til fast pass-inngangen senere, og gjøre noe annet i mellomtida, og slippe å stå i kø så lenge.

Anbefaler bare en dag; man blir sliten av å tråkke en hel dag, så å komme tilbake dagen etter er lite aktuelt!

Dette hotellet er kjekt å bo på, rett ved et stort kjøpesenter, ett togstopp fra Disneyland. Dyrt å bo i selve Paris.

Residhome Paris Val d'Europe [email protected]

Her er litt opplysninger for de som er interessert.

To coming in our residence, from the Charles de Gaulle Airport, you can use the Bus, VEA, red bus with Mickey.

This bus is private company.

The rate are :

* 18 € for one adult

* 15 € for one child ( 3-11 year old )

* Free under 3 year old

When you arrive to Disneyland Resort, you should take train from the Marne la Vallée Chessy to Val d'Europe ( one stop only ).

You should got outside " SORTIE MONTEVRAIN ", we are just in front the station.

We don’t kwon the rate for train but it is usually cheaper than the taxi but the way is very long time.

From the Charles de Gaulle Airport, you should take train RER B To Chatelet.

And At this station, you should change train, take RER A direction Marne la Vallée and Stop at Val d’Europe Station

You should got outside " SORTIE MONTEVRAIN ".

Skrevet

Vært der 2 ganger. Begge gangene har jeg kjøpt billetter i inngangen til parken. Lange køer men det tok ca 30-60 min. Billettene er dyre uansett.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...