Gå til innhold

Vår/ sommer must!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du gå i når solen begynner å titte frem? Noen must? :D Hvilken stil kjører du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om sommeren blir det mye kortbukser og piqueer i forskjellige farger, loafers og seilersko og stoffbelter. Blir det litt kaldt på kvelden går jeg med en harrington-jakke som oftest.

AnonymBruker
Skrevet

En nydelig sommerkjole jeg så på Vero Moda! Kan brukes på varme sommerdager sammen med store øredobber, sandaler og solbriller. :)

Finner ikke bilde, men kan godt linke bilder av sommerklær jeg ønsker meg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker best kjole jeg da.

:jepp:

AnonymBruker
Skrevet

hvis en jente bruker kortbukse: kortbukse = vise hud = at jeg sannsynligvis må lette på trykket når jeg kommer hjem, med mindre jeg har fått tlfnunummeret hennes!

har jeg fått tlfnummeret hennes, så er det håp om noe mer så da sparer jeg meg og konsentrerer meg om å ta kontakt med henne igjen.

:lur:

Skrevet

hvis en jente bruker kortbukse: kortbukse = vise hud = at jeg sannsynligvis må lette på trykket når jeg kommer hjem, med mindre jeg har fått tlfnunummeret hennes!

har jeg fått tlfnummeret hennes, så er det håp om noe mer så da sparer jeg meg og konsentrerer meg om å ta kontakt med henne igjen.

:lur:

Sjarmerende. Du får sikkert mange tlfnr... :filer:

Skrevet

Sandaler i år er nesten et must :)

Hvite gjennomsiktige bluser, liker jeg godt. Liker godt å blande det litt søte romantiske med det røffe, f.eks Timo (gjerne bluse, jakke, blonder) med det røffe fra f.eks Nu by staff

Små vester til å ha over bluser kan være fint.

Liker tøffe belter med glitter, men også klassiske tynne brune skinnbelter.

Elsker også Elisa Cavaletti :)

AnonymBruker
Skrevet

Sandaler i år er nesten et must :)

Hvite gjennomsiktige bluser, liker jeg godt. Liker godt å blande det litt søte romantiske med det røffe, f.eks Timo (gjerne bluse, jakke, blonder) med det røffe fra f.eks Nu by staff

Små vester til å ha over bluser kan være fint.

Liker tøffe belter med glitter, men også klassiske tynne brune skinnbelter.

Elsker også Elisa Cavaletti :)

Nammm!!

Skrevet

Freshe farger, mint, blonder.. Ååhhh, can't wait :)

AnonymBruker
Skrevet

Freshe farger, mint, blonder.. Ååhhh, can't wait :)

Elsker mint! Spesielt til solbrun hud :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...