Gå til innhold

Liker jenter å sykle?

Anbefalte innlegg

Gjest plastboka
Skrevet

Synes jenter at sykling er gøy, eller er sykling mer en guttegreie?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykling er gøy, så lenge man har et ordentlig sykkelsete :P

Skrevet

Nei, men tror at det kan ha litt med type sykkel å gjøre. Skal kjøpe meg ny (skikkelig) sykkel og prøve igjen. Tror det er god trening

Skrevet

Joda, jeg liker å sykle og har i tillegg avtalt med kjæresten at det blir MTBen tre ganger i uka bak blokka vi bor i. Her er det han som er bitt av den store basillen og kunne stolt vise frem sin nye sykkel da han kom inn døra for 20 min siden.

http://www.hardrocx.no/artikkel/les/359/81_Helium+Superleggera+Team/

Jeg har litt å kjempe imot når vi inntar bakkene skjønner jeg :opplyser:

http://inter-sport-ryazan.ru/scott/scott-contessa-50-2008-752159.jpg

Her har dere min skjønnhet. Jeg kjører stiiiiil :fnise:

Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Jeg HATER å sykle. Vingler som en dritings fjortiss og tryner bare jeg skal ta en bratt sving.

(Supert at jeg fikk sykkel av gubben til jul da! :nigo: )

Endret av Bobler
Skrevet

Jeg har ingenting imot å sykle, men synes det er drit kjedelig å sykle alene!

Skrevet

Jeg kjenner flere jenter enn gutter som sykler, både i stor og liten grad... Men jeg tror grunnen til at noen gutter ikke sykler så mye er at det ikke alltid er så bra for snoppen:P

Selv elsker jeg å sykle:) Tilbragte tenåra på sykkelsetet :fnise:

Skrevet

Smak og behag det som alt annet vel?

Her er det bare jeg som sykler i jentegjengen, men jeg synes det derimot er veldig morsomt og enkelt fremkomstmiddel :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere jenter enn gutter som sykler, både i stor og liten grad... Men jeg tror grunnen til at noen gutter ikke sykler så mye er at det ikke alltid er så bra for snoppen:P

Selv elsker jeg å sykle:) Tilbragte tenåra på sykkelsetet :fnise:

Snoppen er ikke noe problem, men at undersiden av pungen får kjørt seg litt er ikke å fornekte :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og jeg liker ikke å sykle.. Mannen min elsker å sykle da, så vi passer inn i teorien din :fnise:

Skrevet

Jeg elsker å sykle! Det er min favorittform for trening, både som spinning og utendørssykling. Mannen min er like glad i det som meg, heldigvis :)

Skrevet

Ville ikke sagt at jeg synes det er spesielt gøy, men det er et praktisk fremkomstmiddel. Billigere og sunnere enn bilen, og på en del strekninger raskere enn kollektiv. Må innrømme at det har blitt minimalt med sykling etter at jeg fikk barn, da.

Og så irriterer det meg litt at det er så få bra jentesykler på markedet.

Skrevet

Synes jenter at sykling er gøy, eller er sykling mer en guttegreie?

Ja, absolutt alle jenter liker å sykle.

(fra spør til alvor) Du må heller spørre "Liker du å sykle?"

Men hvorfor skulle en såpass stor og utbredt aktivitet være en "guttegreie"? Ser jenter som sykler hver eneste dag, gjør ikke du det?

• Liker 1
Skrevet

jeg elsker å sykle sammen med kjæresten min på sånn koselig sykkeltur, men sykling for treningen sin skyld er noe drit... :)

Skrevet

Jeg liker å sykle :) Men har ikke verdens beste kondis akkurat. Kjøpte akkurat ny sykkel og :D

AnonymBruker
Skrevet

Sykle er kjekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...