AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Hva gjør man når man har vært på tre Sukkerdater og liker alle i hop? Tar en runde to med alle sammen og plukker ut den beste?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Altså, tre nye dater, ikke en fellesdate :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Det første du bør gjøre er å innse at du har gjort en tabbe. Aldri smart å treffe mer enn en utvalgt. 5
Gjest Bud Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Steinar har rett. Han du går for til slutt har garantert sider du kommer til å mislike, noe som ganske sikkert vil resultere i at du vil lengte etter de to andre. Og så vavr sirkuset i gang! 4
Gjest Janus Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Om du per i dag er usikker på hvem du liker best, så møter du alle en gang til om det føles rett for deg. Jeg regner med du ikke har noen forpliktelser til noen så tidlig? Hva Steinar sier trenger du ikke om å ta så alvorlig.
Gjest Bandit Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Det er derfor jeg aldri setter meg selv i den problemstillingen. Dater jeg, så er det en om gangen. Nå vil du ikke klare å ta en skikkelig gjennomtenkt avgjørelse grunnet bakgrunnsstøyen. 1
MissStiles Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Det har hendt en gang at jeg har datet 2 stk men ikke 3. Foreslår også at du går på date med dem en gang til. Så ser hva som skjer.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Luksusproblem! Du må date dem mer og finne ut hvem som har den beste "pakken".
Gjest _Blomsten_ Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 En date er alt for lite til å si hvem du bør gå videre med. Ta en date til med hver av dem og se om det er en du får sterkere følelser for enn de andre. Jeg har opplevd flere ganger at 1 date har gått bra, men 2 helt elendig, så mye kan endre seg ennå. Signerer forresten de som mener at du ikke skal høre på Steinar.
Gjest Bud Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 Om du per i dag er usikker på hvem du liker best, så møter du alle en gang til om det føles rett for deg. Jeg regner med du ikke har noen forpliktelser til noen så tidlig? Hva Steinar sier trenger du ikke om å ta så alvorlig. Steinar reiser mange interessante spørsmål, også i denne sammenhengen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Steinar reiser mange interessante spørsmål, også i denne sammenhengen. Støtter deg på den, han har mange gode råd og poenger om man bare ser igjennom fingrene på enkelte ting. Ikke tror jeg han er flink til å følge sine egne råd heller. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Steinar reiser mange interessante spørsmål, også i denne sammenhengen. Steiner lirer av seg utrolig mye tull.
Gjest Bud Skrevet 19. april 2012 #13 Skrevet 19. april 2012 Støtter deg på den, han har mange gode råd og poenger om man bare ser igjennom fingrene på enkelte ting. Ikke tror jeg han er flink til å følge sine egne råd heller. Gode råd og gode råd :gjeiper: Det jeg har sett til han det siste året så har han igrunn vært sparsom med rådene, men det interessante og likbare ved han er at han stiller spørsmål som man må tenke litt på. Ikke de umiddelbare spørsmålene liksom, han får andre lesere til å tenke ting i perspektiv, noe som kanskje ikke er så lett her på Kvinneguiden Steiner lirer av seg utrolig mye tull. Ja, det gjør han, i likhet med mange andre av oss!, men jaggu han har en evne til å snu diskusjonene som som regel har stagnert i klisjéen/konklusjonen "mannfolk er idioter". Steinar, hvis du leser dette, ikke bli kjepphøy, bare fortsett som den dusten du er :gjeiper: Kosemose, ta en spøk og la innleggene bestå selv om de ikke er heeeelt on-topic
Gjest _Blomsten_ Skrevet 19. april 2012 #14 Skrevet 19. april 2012 Steinar har aldri fått meg til å se ting fra et perspektiv. Synes han bare forstyrrer diskusjonene jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #15 Skrevet 19. april 2012 Det første du bør gjøre er å innse at du har gjort en tabbe. Aldri smart å treffe mer enn en utvalgt. :skratte: :skratte: dummeste jeg har hørt. jeg dater ikke en og en det er bare å kastebort tid. dra med de på en date hver så ser du hvordan det er:)
Gjest Bud Skrevet 19. april 2012 #16 Skrevet 19. april 2012 Da er det godt mulig han råker meg på et annet nivå, kanskje han jobber som skantiltrøvar?
Gjest Janus Skrevet 19. april 2012 #17 Skrevet 19. april 2012 (endret) Steinar reiser mange interessante spørsmål, også i denne sammenhengen. Det er mulig og selv om jeg er dypt uenig i mye av det han sier, så setter jeg like fullt pris på at han er her. Spørsmålet var uansett ikke hva du eller Steinar synes er moralsk korrekt, men hva som var riktig å gjøre i denne situasjonen for trådstarter ettersom hun tydeligvis er komfortabel med å møte flere samtidig. Om hun hadde møtt flere personer over lang tid og gitt hver enkelt et uttrykk av eksklusivitet hadde det vært en annen problemstilling, men her snakker vi altså om inntrykket hun har etter ett møte og som hun er noe usikker på. For mange så er nettop det at de møter for få personer det reelle problemet. Endret 19. april 2012 av Janus
Gjest Bud Skrevet 19. april 2012 #18 Skrevet 19. april 2012 Det er mulig og selv om jeg er dypt uenig i mye av det han sier, så setter jeg like fullt pris på at han er her. Spørsmålet var uansett ikke hva du eller Steinar synes er moralsk korrekt, men hva som var riktig å gjøre i denne situasjonen for trådstarter ettersom hun tydeligvis er komfortabel med å møte flere samtidig. Om hun hadde møtt flere personer over lang tid og gitt hver enkelt et uttrykk av eksklusivitet hadde det vært en annen problemstilling, men her snakker vi altså om inntrykket hun har etter ett møte og som hun er noe usikker på. For mange så er nettop det at de møter for få personer det reelle problemet. Ikke for å kverulere, men det har begge implikanter i ditt innlegg svart på uten å leke moralens voktere
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #19 Skrevet 19. april 2012 Å date bare en når man har muligheten til å date flere, er lite effektivt. Inntil man finner ut at man liker en person ekstra godt, bør man date så mange man har mulighet til.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #20 Skrevet 20. april 2012 Det optimale hadde vært om de tre fant ut hva slags nek TS er og dumpet henne i tur og orden. Man dater faktisk ikke flere samtidig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå