Gå til innhold

Hvilken treningsform fikk DEG ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett fra at man har et sunt og godt kosthold, hvilke treningsform hjalp deg ned i vekt? Hvor mye trente du? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Kalles vel ikke akkurat trening,men gåturer var supert for min del. Går mellom 40-60 minutt hver dag+1-2 fjellturer i uken :)

Skrevet

Trente med "30 day shred" -videoen til Jillian Michaels. Deretter jogging. Og kickboxer én gang i uka. Men det gjorde jeg før også, uten samme effekt, for da var det den eneste treninga mi.

Nå er det stort sett jogging og noen videoer innimellom.

Gikk ned 4.5 kilo med videoen, og har til sammen gått ned ca 10.5 kilo siden begynnelsen av september.

Men kosthold hjalp meg også veldig! Kun usunt én dag i uka, ellers kaloriunderskudd (1400-1600 pr dag). Trente og trener sånn ca annenhver dag. Noen ganger mindre, andre ganger mer.

Gjest kittycat
Skrevet

Gåing og litt jogging og styrke innimellom.

Skrevet

Syklet med høy intensitet en til to timer, fire til fem dager i uka! Anbefales :) Ute i naturen vel og merke! Det er noe helt annet enn å sykle på spinningsykkel eller ergometer!

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg aldri prøvd å gå ned i vekt, for er ganske slank fra før. Men jeg opprettholder det ved å gå mye, jogger en del ute når det er mulig. Men det jeg merker best på kroppen er styrketrening, da føler jeg meg alltid utrolig bra etterpå og man både ser og føler klare resultater.

Gjest *Maja*
Skrevet

Gikk ned 5-6 kilo da jeg begynte å jogge. Var aldri intensjonen, men fettprosenten raste ned, sammen med godt kosthold så beholdt jeg en del muskelmasse, men gikk allikevel ned i vekt.

Skrevet

Trener styrke, cardio og mage/rygg 2 dager i uka (styrke før cardio, deretter mage/rygg). En økt med intervall-løping i uka og så spiller jeg håndball en dag i uka + kamper i ny og ne;) Har funka fint og jeg gleder meg til hver økt.. Motivasjonen er på topp så lenge jeg ser resultater på vekta..

AnonymBruker
Skrevet

ts her. Så gøy med forskjellige svar! Håper på mer :) Ønsker selv å begynne å sykle nå som våren er her!

AnonymBruker
Skrevet

Sykt har trening med personlig trener som fokuserte på de store muskelgruppene; utfall, knebøy, boksing, sparking, step med vekter, bære vekter osv. Samt intervall med stigning på tredemølle. 3 ganger i uken med PT, 2 dager i uken tur på minst 40 min.

AnonymBruker
Skrevet

Har trent ganske lenge og aldri vært overvektig, men det som VIRKELIG strammet meg opp og gjorde at jeg tok av 3cm rundt hvert låt, var 4x4 intervaller! Jeg elsker å trene og gjør det 4- 5 dager i uka, og følger løselig Realease Your POtential (RYP) treningsprogrammet. (https://www.tn.no/ryp) tre dager i uka (4x4 intervall etterfulgt av styrkeprogram) og spinning eller en løpetur de to andre dagene. Dette fungerer kjempebra for meg, og jeg fortsetter å stramme mer og mer opp^^

Skrevet

Dansing og fjellturer :strix:

+ svømming og styrketrening.

Men først og fremst: et sunt kosthold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...