Gå til innhold

Kan noen kikke på sukker-profilen min og si hva de synes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Beskrivelse av seg selv":

Hvem er jeg: 60% vann, resten er kjøtt, bein og blod. På ett mer personlig plan så er jeg en 21 år gammel fyr fra ***** som ser etter en trofast, søt og koselig kjæreste.

Noen egenskaper jeg ser etter i en person å dele tiden med er at vi må kunne snakke om det meste, kunne finne på ting sammen men også kunne bare sitte foran TVen med litt god mat og drikke på en sen kveld. Jeg mener det er viktig å ha hobbyer/ting å bedrive tiden med så om vi har noen like eller ulike interesser så kan jo det være spennende.

Jeg ser på meg selv som en kjekk og hyggelig fyr som er morsom å være rundt og prøver å få til god stemning hvor enn jeg er og hvem jeg er sammen med. Synes det er morsomt å prøve nye ting men må innrømme jeg ikke er noen danseløve. Jeg er avholdsperson men har ikke noe imot folk som drikker og kan gjerne gå på en fest.

Ting jeg ikke kan fordra er å stå opp tidlig, løk og lyden av tusjer som skriver på papir.

Ta gjerne kontakt hvis du tror vi kan være en match! :)

"Beskrivelse av drømmepartner":

Ei kjekk jente som har sine egne interesser men som også bryr seg om mine interesser.

Har ben i nesa og er ikke redd for å si hva hun mener.

Godt humør for det meste :)

Trivelig å være med.

Lett å snakke med om alt.

Noen som liker å kose.

Noen som synes det kan være greit å bare være stille sammen av og til.

Har ett smil som lyser opp dagen.

"Beskrivelse av jobb og interesser":

Jeg jobber som ***** og skal etter planen ta fagbrev til sommeren. Har gått litt forskjellige linjer på videregående pga at jeg ikke visste helt hva jeg ville så startet ikke i lære før i 2010.

Jeg elsker musikk og kunne ikke levd uten. Pleier å ha noe å høre på om jeg trener, sitter på pcen eller kjører bil. Hører på ganske mye forskjellig men favorittbandene er for det meste alternativ rock som f.eks Hoobastank, Three Days Grace og Anberlin.

Noe jeg synes er veldig gøy er å ha filmkveld med venner, det pleier å bli hver helg siden jeg ikke går på fester. (er ikke akkurat en partyboy) Andre ting jeg liker å gjøre på fritida er å lese bøker, det går mest i science fiction og fantasy som f.eks "The Horus Heresy" og "Shadows of the Apt".

Hvis jeg har tid og lyst så maler og setter jeg sammen figurer. Synes det veldig avslappende og kjekt å se noe gå fra masse grå plastikkbiter til en "levende" figur. (Google "games workshop" så er det det jeg holder på med).

Sånn, hva er dårlig, forferdelig, bra og greit nok? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vet jeg, men jeg mistet lysten til å lese resten etter første setning....

Beklager.. :(

• Liker 9
Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg ville droppa det 60% vann og kjøtt og blod greine. :P

• Liker 7
Skrevet (endret)

"Hvem er jeg: 60% vann, resten er kjøtt, bein og blod"

Fantastisk! Det manglet bare "slinter, brusk og grapseguff" der. :skratte:

Med mindre du helt tilfeldig treffer på en søt slakter-lærling,

så tror jeg at det var litt skivebom som introduksjon. ;)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 12
Skrevet

Drøyt lang mulig?, kom heller til pointe fort og gæli som ei vennine av meg sier

Gjest Surrehodet
Skrevet

Næh, den må du gjøre noe med.

Og en plass skriver du at du ikke går på fest, men du har alt skrevet at du kan gå på fest?

Også forteller du så mye at det ikke blir noe å snakke om på daten. Kort ned og lykke til uten 60% vann blod og gørr :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver profilen din så ufattelig kjedelig. Det er akkurat som om teksten er dratt rett ut av en sånn date-bok fra 1980-tallet, og det er ikke positivt.

Du må være litt "spesiell" kjære deg, skriv noe som skiller deg ut (og da mener jeg IKKE den første setningen, den må du definitivt droppe).

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dropp første setningen. Ellers så synes jeg profilen din er beskrivende og ganske spesifikk om hva du søker. Synes ikke du bør endre noe, ikke alle kvinner søker en mann/gutt som er prøver å gjøre seg så innmari spesiell. Så jeg tror faktisk du kan dra i land en søt kjæreste med denne profilen, jeg. :)

Lykke til!

• Liker 6
Skrevet (endret)

Starten var grusom, sorry, og det var litt rotete satt opp..du blander mye hva du ser etter og hva som er om deg. Ville delt det opp littegranne bedre samt passet på at du ikke gjentar deg selv:) Du høres veldig hyggelig ut basert på beskrivelsen du gir her da, synes jeg iallfall!

Endret av SoftKitty
  • Liker 1
Skrevet

Vær deg selv, men dropp den første setningen om blod og bein :P

AnonymBruker
Skrevet

TS her, har fjerna det nå ;P

AnonymBruker
Skrevet

ALT for lang profil og jeg leste ikke lengre enn kjøtt og blod greiene for det var ikke noe som fikk meg lyst å lese videre.

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at når en jente leser dette så vil vaginaen hennes tørke opp og hun vil sovne før hun er ferdig å lese, når målet bør være å få saftene hennes til å renne og hånden hennes til å ufrivillig *sensurert* når hun leser profilen din.

Profilteksten din er en funksjon av den du er som person, så det er ikke noen vits for meg eller noen andre å si konkret hva du skal skrive ettersom det ikke vil være genuint. Men et generelt og velmenende råd kan være å fatte deg litt mer i korthet, vær litt mer mystisk, utfordrende og ikke utlever alt om deg selv med en gang.

La hun oppdage deg litt etter litt og gi henne muligheten til å være nysgjerrig.

I dine daglige relasjoner med kvinner bør du derfor begynne å tenke over og spørre deg selv: "Blir vaginaen hennes våt eller tørr av dette?"

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er FOR spesifikk. Dropp alt det om hvordan hun skal være, og bruk mer plass på å beskrive deg selv. Dropp detaljene om hvilke band og hvilke boktitler du leser, man trenger noe å spørre deg om. Alternativ rock og fantasy/science fiction er nok. Da pirres nysgjerrigheten litt, og jenter som synes dette er interessant får et åpenbart spørsmål å skrive i første melding.

Noe jeg synes er viktig hos en potensiell partner er livssyn, politisk ståsted og om man er flyttbar. Derfor har jeg dette med i min profil, og regner med at de som også synes det er viktig og som deler samme syn som meg, ser på det som viktig informasjon. Finn ut hva som er viktig for deg, og beskriv dine egne tanker om dette. (Altså: i stedet for å skrive: "Jeg søker noen som synes det er greit å bare være stille av og til" så kan du skrive: "Jeg er ikke redd for å bare være stille sammen". Eller noe lignende.). Så kan jenta avgjøre om dette er noe hun kan leve med.

Jeg ville kuttet ned teksten ganske kraftig, sett over grammatikken (hvor er kommaene i første avsnitt?), og heller satset på å finne et godt bilde av deg selv hvor du smiler og ser ut som en trivelig person.

Personlig blir jeg også lite interessert hvis man bruker mange floskler. De aller fleste setter pris på god mat og å se film, så dette trenger du ikke å skrive (det hadde vært mer interessant å skrive hvis du var en av de som ikke likte det). "Partyboy" og "danseløve" ville jeg også tatt bort, i det hele tatt vil jeg fjernet det med at du ikke pleier å gå på fest eller at du ikke liker å danse. Ikke at det er noe galt i det, men det er ikke nødvendig å ta med alt man ikke liker på en profil, det kan gjøre at man ubevisst får et negativt inntrykk. Skriv heller mer om hva du liker å gjøre.

Og - du skriver at du er en morsom fyr, eller i hvert fall morsom å være sammen med. Jeg får ikke det intrykket gjennom profilen din. Hvis du oppriktig mener at du er det, så prøv å skrive om teksten på en litt mer humoristisk måte - uten å bruke floskler. Bruk dine egne ord.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Beskrivelse av seg selv":

Hvem er jeg: 60% vann, resten er kjøtt, bein og blod. På ett mer personlig plan så er jeg en 21 år gammel fyr fra ***** som ser etter en trofast, søt og koselig kjæreste.

Noen egenskaper jeg ser etter i en person å dele tiden med er at vi må kunne snakke om det meste, kunne finne på ting sammen men også kunne bare sitte foran TVen med litt god mat og drikke på en sen kveld. Jeg mener det er viktig å ha hobbyer/ting å bedrive tiden med så om vi har noen like eller ulike interesser så kan jo det være spennende.

Jeg ser på meg selv som en kjekk og hyggelig fyr som er morsom å være rundt og prøver å få til god stemning hvor enn jeg er og hvem jeg er sammen med. Synes det er morsomt å prøve nye ting men må innrømme jeg ikke er noen danseløve. Jeg er avholdsperson men har ikke noe imot folk som drikker og kan gjerne gå på en fest.

Ting jeg ikke kan fordra er å stå opp tidlig, løk og lyden av tusjer som skriver på papir.

Ta gjerne kontakt hvis du tror vi kan være en match! :)

Ei kjekk jente som har sine egne interesser men som også bryr seg om mine interesser.

Har ben i nesa og er ikke redd for å si hva hun mener.

Godt humør for det meste :)

Trivelig å være med.

Lett å snakke med om alt.

Noen som liker å kose.

Noen som synes det kan være greit å bare være stille sammen av og til.

Har ett smil som lyser opp dagen.

Jeg jobber som ***** og skal etter planen ta fagbrev til sommeren. Har gått litt forskjellige linjer på videregående pga at jeg ikke visste helt hva jeg ville så startet ikke i lære før i 2010.

Jeg elsker musikk og kunne ikke levd uten. Pleier å ha noe å høre på om jeg trener, sitter på pcen eller kjører bil. Hører på ganske mye forskjellig men favorittbandene er for det meste alternativ rock som f.eks Hoobastank, Three Days Grace og Anberlin.

Noe jeg synes er veldig gøy er å ha filmkveld med venner, det pleier å bli hver helg siden jeg ikke går på fester. (er ikke akkurat en partyboy) Andre ting jeg liker å gjøre på fritida er å lese bøker, det går mest i science fiction og fantasy som f.eks "The Horus Heresy" og "Shadows of the Apt".

Hvis jeg har tid og lyst så maler og setter jeg sammen figurer. Synes det veldig avslappende og kjekt å se noe gå fra masse grå plastikkbiter til en "levende" figur. (Google "games workshop" så er det det jeg holder på med).

Sånn, hva er dårlig, forferdelig, bra og greit nok? :)

Kjempe fin profil! Synd du er så ung, ellers skulle du helt klart fått et brev fra meg ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart det har gått dårlig med nettdating med tanke på at hele profilen min har blitt helt slakta nå, tror jeg bare lager en ny :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her

"Beskrivelse av selv":

Du er heldige person nummer 1 000 000 000 som besøker denne profilen, du har herved vunnet sjangsen til å finne ut mer om meg! Jeg liker regn, sove lenge og bake. Jeg er ikke noe fan av festing og gå på byen, liker bedre å være med venner og se på film eller spille sammen med dem.

Ei kjekk jente som har ben i nesa og er ikke redd for å si hva hun mener.

Jeg elsker musikk og kunne ikke levd uten. Pleier å ha noe å høre på om jeg trener, sitter på pcen eller kjører bil. Hvis jeg har tid og lyst så maler og setter jeg sammen figurer. Andre ting jeg liker å gjøre på fritida er å lese bøker.

Bedre? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

"Beskrivelse av selv":

Du er heldige person nummer 1 000 000 000 som besøker denne profilen, du har herved vunnet sjangsen til å finne ut mer om meg! Jeg liker regn, sove lenge og bake. Jeg er ikke noe fan av festing og gå på byen, liker bedre å være med venner og se på film eller spille sammen med dem.

Ei kjekk jente som har ben i nesa og er ikke redd for å si hva hun mener.

Jeg elsker musikk og kunne ikke levd uten. Pleier å ha noe å høre på om jeg trener, sitter på pcen eller kjører bil. Hvis jeg har tid og lyst så maler og setter jeg sammen figurer. Andre ting jeg liker å gjøre på fritida er å lese bøker.

Bedre? :)

MYE bedre :)

Men den jenta du ser etter, har ikke man hørt den beskrivelsen tusen millioner ganger før?

Skrevet

Jeg ville droppet Warhammer-referansene. Slikt skremmer vannet av jenter flest, teite som de er.

AnonymBruker
Skrevet

Warhammer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...