OPIgirl Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Jeg tenkte jeg skulle prøve ut denne mascaraen. Er det noen av dere som bruker den? Er den så fantastisk som reklamen vil ha det til, eller er det bare sprøyt?
Måndagsbarn Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Dette med mascara er så ekstreeeemt forskjellig fra person til person! Lancome Hypnose har jo vært en testvinner før, og mange jeg kjenner synes den er fantastisk. Personlig hater jeg den, synes den blir fort tørr og ekkel, passer ikke til min type vipper overhodet. Men om du har god erfaring med: *den type børste *det samme merket *den typen mascara (for lengre vipper/volum osv) Så er det bare å gå utifra at dette er noe for deg:) Jeg personlig elsker Smashbox sin Hyperlash mascara, siden den er et litt "alt-i-ett" produkt med en tynn gummibørste som er det jeg får best resultat med. Andre liker tykkere børster, osv
Mango Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 I starten syntes jeg at den gav fra seg altfor mye produkt, men det gikk fort over. Den gir ihvertfall meg veldig fine og markerte øyne.
Gjest BabyBlue Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Ja... Ikke imponert. Foretrekker Hypnose eller definicils.
Britt Banditt Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 På meg drysset den, så jeg ga den bort. Men den ga fine vipper. Skal sies at omtrent alle mascaraer drysser på meg, så ikke hør på meg hvis du ikke har et generelt problem med det
Honesty Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 De var et dryssehelvete fra dag en, så den havnet raskt i søpla.
Anniej Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Jeg er super fornøyd med den! Drysser ikke i det hele tatt på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå