AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Okei. Møtte en fyr for litt siden og vi havnet på vors sammen. Senere ble jeg med ham hjem der vi bare rotet. Han ville mer, men jeg sa nei. Vi sendte meldinger i en måneds tid (der jeg sendte morsomme vitser osv, fordi jeg kjedet meg. Nå i det siste har det blitt lite av det pga. lesing til eksamen og jobb) og jeg møtte han på lørdag. Var på fest og dro hjem til han igjen der han sa masse pent og at han ville jeg skulle lage middag til han en dag og blabla. Jeg bare jattet med. Han nevnte også at han var populær blant jenter og at han har hatt sex med veldig få fordi han mener sex skal betyr mer enn sex(noe som egentlig er ulogisk siden han ville ha sex første kvelden) dette var jeg enig i og det står jeg for fortsatt. Vi hadde heller ikke sex denne gangen fordi jeg ikke ville. Han nevner også at han har stalket meg litt (og familien min) og sånn. Jeg bare " javel..." Syns egentlig det var ubehagelig at han visste hva søstra mi het og hvor hun gikk på skole... Han var litt full da han sa dette også... I tillegg spurte venninnen min kompisen hans hva hans deal er og da svarte kompisen at han fyren likte meg. Så, sender jeg ham melding på og spør om han er opptatt og han svarer etter en halvtime at han ikke er opptatt og spør hvorfor. Jeg skriver at jeg lurte på om han ville møtes siden jeg var i nærheten, men nå har jeg møtt noen andre på veien og så spør jeg om han vil møtes en dag. Får til svar litt senere at han tror vi er på forskjellige plan og at det virker som om jeg vil noe seriøst med ham. Og at han ikke er klar for noe seriøst. Han ville heller ikke playe meg. Jeg ble sjokkert og bruker egentlig å vente med å svare på meldinger, men svarte med engang på denne, fordi jeg følte for å knuse egoen hans med engang Jeg skrev først "hahaha...hva?". Deretter skrev jeg at jeg tror han har misforstått litt og at jeg ikke ville noe seriøst. Altså, jeg liker han ikke på den måten annet enn at jeg syns han er søt og morsom. Jeg ville absolutt ikke noe mer med ham og jeg skjønner ikke hvor han har fått det inntrykket fra. Herregud, vær en mann og si det som jeg tror det er; 'Jeg lyver for å få jenter til sengs. Du er intet unntak'. Jeg hadde verken blitt fornærmet eller lei meg. Jeg er ikke på leting ei heller vil jeg ligge rundt. Jeg vil bare ha det gøy og ta det som det kommer. Det jeg egentlig lurer på er vel om dere skjønner noe? Hva tror dere han vil?
Steinar40 Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Han vil ha gratis sex. For så å kunne dumpe deg når han finner noen som er mer spennende enn deg. Useriøse guttunger (mannfolk) er det aldri noen vits i å kaste bort tiden din på. 3
dasilva Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 (endret) Nei, det er det jeg også tenker. Jeg håper han svarer og at han spør om vi skal møtes eller noe sånt. For da skal jeg svare "jeg syntes du var interessant før du ble innbilsk... Håper du får deg noe på byen på lørdag ". Det er forresten jeg som er den som skriver der oppe. Jeg må ha trykket på anonym bruker. Endret 19. april 2012 av dasilva 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Nei, det er det jeg også tenker. Jeg håper han svarer og at han spør om vi skal møtes eller noe sånt. For da skal jeg svare "jeg syntes du var interessant før du ble innbilsk... Håper du får deg noe på byen på lørdag ". Det er forresten jeg som er den som skriver der oppe. Jeg må ha trykket på anonym bruker. Er du Ts? Er du kvinne eller mann?
dasilva Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Er du Ts? Er du kvinne eller mann? Ja, det er jeg som er TS. Sorry, jeg er kvinne
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Ja, det er jeg som er TS. Sorry, jeg er kvinne Det var jo også det jeg fikk tydelig inntrykk av, men det står mann i profilen din.
dasilva Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Det var jo også det jeg fikk tydelig inntrykk av, men det står mann i profilen din. Haha, da forandrer jeg på det nå
Testosteron Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Okei. Han er en dust som ødela vennskapet, men det var dømt til å gå sånn når han hadde en skjult agenda. Bra du knuste egoet hans en gang for alle, og noen middag kan han bare glemme! 1
dasilva Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 ^ Ja, sant! Blir bare kvalm av sånne gutter. Hater når de blir innbilske og tror man blir forelsket etter å ha møtt dem to ganger. Like come on, bro. Jeg er ikke 14 1
Steinar40 Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 ^ Ja, sant! Blir bare kvalm av sånne gutter. Hater når de blir innbilske og tror man blir forelsket etter å ha møtt dem to ganger. Like come on, bro. Jeg er ikke 14 Det er bra du ikke er billig, og klarer å tenke selv! Sånne jenter klarer seg bra. Selv om noen fortsatt står som Mann i profilen sin her hehe 1
dasilva Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Jeg vet men jeg får ikke til å forandre...? Hvordan gjør man det? er nok ikke billig nei. Men det irriterer meg forsatt at han trodde jeg ville noe seriøst.... Men du, steinar, hvorfor tror du han googlet meg? Jeg har han ikke på facebook (og har gjort sånn at det er vanskelig å finne meg. Jeg sa til han at jeg ikke hadde facebook jeg vil ikke ha masse randoms der), så skjønner ikke hvorfor han skulle google meg I det hele tatt... Det er litt stalker? Eller....
Reaper Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Det er bra du ikke er billig, og klarer å tenke selv! Det forbauser meg hvor noen tror at jenter er viljeløse zombier som blir "lurt" til sex. Come on. Er de billige så er det fordi de vil det selv.
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #13 Skrevet 21. april 2012 Jeg vet men jeg får ikke til å forandre...? Hvordan gjør man det? Klikk på brukernavnet ditt, og så på "Rediger min profil" oppe på høyre siden. er nok ikke billig nei. Men det irriterer meg forsatt at han trodde jeg ville noe seriøst.... Men du, steinar, hvorfor tror du han googlet meg? Jeg har han ikke på facebook (og har gjort sånn at det er vanskelig å finne meg. Jeg sa til han at jeg ikke hadde facebook jeg vil ikke ha masse randoms der), så skjønner ikke hvorfor han skulle google meg I det hele tatt... Det er litt stalker? Eller.... Hvordan vet du at han googlet deg? Og vi skal vel være litt forsiktige med å kalle folk for stalker uten god grunn?
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #14 Skrevet 21. april 2012 Det forbauser meg hvor noen tror at jenter er viljeløse zombier som blir "lurt" til sex. Come on. Er de billige så er det fordi de vil det selv. Forsåvidt, men det kan være mange ulike faktorer med i dette bildet. Ung alder, lettpåvirkelighet, godtroenhet og ikke minst alkohol. Noen er også veldig usikre og dermed lette å utnytte.
Gjest Tidssone Skrevet 21. april 2012 #15 Skrevet 21. april 2012 Jeg må finne meg en ung, godtroende og full mann som jeg kan lure til å ha sex med meg. 1
Gjest Tidssone Skrevet 21. april 2012 #16 Skrevet 21. april 2012 Ved nærmere ettertanke, hørtes det forrige innlegget mitt særdeles rart ut, så jeg ombestemmer meg. Jeg tror jeg lar en mann som er eldre enn meg, få utnytte lettpåvirkelige, godtroende og stupfulle meg!
dasilva Skrevet 21. april 2012 #17 Skrevet 21. april 2012 Klikk på brukernavnet ditt, og så på "Rediger min profil" oppe på høyre siden. Hvordan vet du at han googlet deg? Og vi skal vel være litt forsiktige med å kalle folk for stalker uten god grunn? Fordi han sa han googlet meg siden jeg "ikke" hadde facebook. Og han visste navnet til søstra mi....
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #18 Skrevet 21. april 2012 Fordi han sa han googlet meg siden jeg "ikke" hadde facebook. Og han visste navnet til søstra mi.... Han var vel interessert i se hva han fant da, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #19 Skrevet 21. april 2012 Får til svar litt senere at han tror vi er på forskjellige plan og at det virker som om jeg vil noe seriøst med ham. Og at han ikke er klar for noe seriøst. Han ville heller ikke playe meg. Jeg ble sjokkert og bruker egentlig å vente med å svare på meldinger, men svarte med engang på denne, fordi jeg følte for å knuse egoen hans med engang Jeg skrev først "hahaha...hva?". Deretter skrev jeg at jeg tror han har misforstått litt og at jeg ikke ville noe seriøst. Så for å oppsummere: - Dere rotet - Venner sier han liker deg - Du sender meldinger til han bare fordi du kjeder deg - Du sier du vil gjøre ting med han, men i stedet for å vente på svaret finner du på noe annet i stedet. - Du jatter med når han sier pene ting til deg. ..og det slår deg ikke at du sender du helt feil signaler her? Og når han forstår det: - Blir du sjokkert - Vil knuse egoet hans - Glir inn hvor dum han var som trodde du var interessert, Du høres ut som ei oppmerksomhetssyk berte som leker med andres følelser, og får et kick av å rakke ned på andre. Ikke vet jeg hva mannen var ute etter, men jeg har vært borti kvinner som deg og tro meg - det du gjør sårer. Kanskje dypere enn du aner. 1
dasilva Skrevet 21. april 2012 #20 Skrevet 21. april 2012 Jeg var I nærheten da jeg sendte ham mld, men da jeg møtte noen venner dro jeg heller med dem siden han ikke svarte. Grunnen til at jeg ble sjokkert er fordi jeg ikke syns jeg har gitt signaler om at jeg ville noe seriøst verken nå eller I fremtiden. Når han sier til meg at han har såååå mange jenter og at han kan velge og vrake ble jeg litt stum fordi skyting er noe av det verste jeg vet. Selv om jeg dater andre, har jeg aldri til noen sagt at jeg har såååå mange gutter som jeg kan velge og vrake. Verken til han eller til noen av de andre guttene. Det er derfor jeg jattet med. Etter at han sa dette, fordi jeg følte at han sa det til alle andre også. Det eneste jeg skrev til ham var at han har misforstått og at jeg ikke vil noe seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå