AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Går på en ukes Selexid-kur pga UVI. Men blir så kvalm av denne kjenner jeg. Må mye på do og (ikke for å tisse.. ). Innimellom får jeg også nesten brekningstendenser, men bare nesten, mer som et sånt ubehag helt oppe i halsen. Jeg har ikke kastet opp. Det er ikke grufulle plager, så jeg klarer fint å fullføre kuren og må jeg ta den igjen skal jeg klare det og. Men finnes det alternativer for oss gravide (som da er rettet mot UVI og ikke andre infeksjoner)? Sånn i tilfelle jeg får dette igjen, så er det jo verdt å prøve en annen type dersom det fins..
sivjune Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Er vanlige bivirkninger av antibiotika dette. Å drikke biola kan hjelpe for å stabilisere magen. Du kan jo bare høre med legen om det finnes alternativer hvis det blir aktuelt med flere kurer.
Andrea89 Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 (endret) Det kommer vel an på hvor langt på vei du er. Etter første trimester kunne jeg bruke en annen type mot UVI enn selexid. Jeg er ikke helt sikker på hva det het, men lurer på om det var noe på t. Edit: Furadantin het det jeg brukte. Endret 19. april 2012 av Andrea89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå