Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Nå begynner jeg å bli skikkelig lei, og det går slik utover livet mitt. I hele høst og fram til nå har jeg hatt influensa, influensasymptomer, forkjølelse omtrent annenhver uke. Må skynde meg å si at dette gjelder for flere personer her, så det er kanskje en "epidemi"ute og går...Ser ut som om de som først har blitt smittet blir syk igjen og igjen...Nå skal jeg til legen, men det hadde vært interessant å høre om noen hadde noen tips til hva jeg bør gjøre for å unngå å bli mere syk? Jeg tror jeg skal ta vaksine.
Gjest sunshine-t Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 har du prøvd svarthyll, solhatt eller respi clear? det hjelper! bare spør etter det på en helsekostbutikk. god bedring! :D
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #3 Skrevet 23. januar 2004 Ikke bruk Ginseng eller solhatt! Jeg anbefaler deg å kjøpe Bio-Resistence!! Dette er et naturprodikt som styrker imunforsvaret ditt. Jeg har i alle år hatt dårlig imunforsvar, og var ALLTID syk.....Helt til jeg oppdaget denne vidundermedisinen. Jeg har så langt klart å overbevist alle i familien samt alle venner om at dette faktisk funker! LØP OG KJØP!!
Fakse Skrevet 23. januar 2004 #4 Skrevet 23. januar 2004 Imunforsvaret ditt er nedkjørt. Det viktigste er å ta det med ro og hvile ut. Ikke press deg på jobb, sov nok, spis nok og ikke styr med masse greier på ettermiddagene. En fest første helga etter at du kjenner deg bra igjen er typisk ulurt. Sakte men sikkert vil kroppen din komme seg ovenpå igjen.
Gjest Turi Skrevet 23. januar 2004 #5 Skrevet 23. januar 2004 Jeg har veldig god erfaring med solhatt - det styrker immunforsvaret mitt. Men du - da jeg hadde det sånn - dvs. forkjølt hele tiden, viste det seg at jeg hadde allergi. Har du sjekket det hos lege?
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #6 Skrevet 23. januar 2004 Jeg tror faktisk Ragnhild har rett. Nå har jeg tatt det forholdsvis rolig og bare vært inne i noen dager, og det ser ut som om influensaen er i ferd med å forsvinne..Det startet i høst da jeg trente ekstra hardt, og jeg har også merket meg at det ikke har vært bra å trene senere. Jeg pleier å være mye ute og gå tur også...livredd for å slappe av.. Tror jeg trenger å ta det med ro ja....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå