Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Hvor gammel bør en ringbærer være? :klø: Vi har en datter som er 2år når vi gifter oss å lurte litt på om hun skulle være ringbærer, men vi tror at hun kommer til å begynne å springe rundt...
Gjest Tex Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Jeg personlig syns det er litt dumt hvis en ringbærer ikke er stor nok til å skjønne alvoret og gjøre jobben ordentlig. Jeg personlig ville ikke hatt en ringbærer på to år, ei heller en som ikke har begynt på skolen. Vår er nesten sju og jeg har mine tvil. Ser ut som om det blir tiåringen som får jobben. Men som sagt, dette er min personlige mening, alle gjør som de vil.
Gjest Tabby Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Er litt uenig med Tex jeg, hvis noen hjelper å passe på ringene så kan en to åring fint klare det. Og hvis dere bruker pute hvor ringene knytes fast så blir de ikke så lett borte da. Hos oss skal min stesønn få dette ansvaret, han vil være 8 når vi gifter oss.
Holly Hobbie Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 Vi skal ha fetteren min på ti. Må huske å spørre ham om han vil :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå