Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at gutter/menn man har datet fortsetter å ta kontakt etter at de har gjort det slutt. Makes no sense..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type kontakt dreier det seg om?

AnonymBruker
Skrevet

Hverdagslig kontakt på Facebook og SMS med spørsmål om hvordan jeg har det, hva jeg bedriver tiden min med eller snakk om ting som foregår ellers i verden. Tenker ikke på fylleringing i helgene.. Hehe.. Blir bare litt oppgitt og frustrert. I mitt hode gir det ikke mening å ha kontakt etter at man har gjort det slutt. :sjenert:

Skrevet

Hverdagslig kontakt på Facebook og SMS med spørsmål om hvordan jeg har det, hva jeg bedriver tiden min med eller snakk om ting som foregår ellers i verden. Tenker ikke på fylleringing i helgene.. Hehe.. Blir bare litt oppgitt og frustrert. I mitt hode gir det ikke mening å ha kontakt etter at man har gjort det slutt. :sjenert:

Ja, jeg er enig med deg. Meningsløst. Når det er slutt så er det slutt.

Jeg kan tenke meg at disse folkene rett og slett kjeder seg. Det må skje noe hele tiden i dagens samfunn vettu.

Var jeg deg så hadde jeg slettet, blokkert eller ikke svart disse folkene. Det er din tid (og penger) som slike hjernedøde tullinger kaster bort.

Skrevet

Det at man gjør det slutt betyr jo ikke at man ikke liker deg. Å av og til så kan det faktisk hende at en person liker deg og vil ha kontakt med deg, selv om det kan være fra ditt sted feil type kontakt.

å bare kjapt,mente du med datet egentlig? sier seinere gjort slutt. Da tenker jeg mer kjæreste greier om du skjlnner

AnonymBruker
Skrevet

Med "datet" så mener jeg at det var "oss" i en tre måneders tid. Vi traff ikke andre, vi var sammen mer eller mindre hver dag, vi sov sammen, spiste middag sammen, traff vennene til hverandre osv. Han har aldri lagt skjul på at han liker meg, men han mente at han ikke hadde de rette følelsene for at vi kunne bli kjærester. Han sa riktignok at det kunne hende følelsene kom hvis vi ikke hadde kontakt på en stund. Er vel kanskje det jeg frykter. Er to uker siden vi avslutta det nå, og han har tatt kontakt et par-tre ganger i uken siden det. I tillegg kommer kommentering og likes på Facebook. Hehe..

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva andre menn tenker her da, men det har aldri i mine snart 30 år skjedd at jeg ville være vekke for å se om følelsene kommer etter å ha vært i lag i såpass lange.

Her får du bare spørre hva han vil? er ofte det greieste det :)

AnonymBruker
Skrevet

Han sa ikke at han ville holde avstand for å se om følelsene kom, men at det kunne hende han med tiden ville finne det vanskelig å ikke ha meg i livet sitt og at kjærestefølelsene ville dukke opp da. Jeg oppfattet egentlig dette utsagnet som en dum bortforklaring.. Men jeg skal spørre han nesten gang han tar kontakt.

Er forsåvidt ikke første gang jeg opplever at gutter jeg har datet tidligere brått tar kontakt igjen, men det er kanskje som Steinar40 sier - at folk har behov for at det skal skje noe hele tiden.. :sjenert:

Skrevet

Han sa ikke at han ville holde avstand for å se om følelsene kom, men at det kunne hende han med tiden ville finne det vanskelig å ikke ha meg i livet sitt og at kjærestefølelsene ville dukke opp da. Jeg oppfattet egentlig dette utsagnet som en dum bortforklaring.. Men jeg skal spørre han nesten gang han tar kontakt.

Er forsåvidt ikke første gang jeg opplever at gutter jeg har datet tidligere brått tar kontakt igjen, men det er kanskje som Steinar40 sier - at folk har behov for at det skal skje noe hele tiden.. :sjenert:

Ja, prøv heller å finne noen bedre sier jeg bare.

Kan ikke være vanskelig egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...